11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    1984

Schrijf hier je bevindingen over het nieuwe concept van A-mac in Eindhoven dat door Apple zelf bedacht is in Cupertino……

Bijdrager
    Steff

Was zo’n verandering wel nodig? Neem een gemiddelde winkel van een computer/telefoonzaak en bekijk die met een gemiddelde Apple winkel in Nederland. Dan zijn ze toch al ver vooruit? Waarom de concurrentie nu nog verder weg drukken.

Bijdrager
    GrizzDesign

YouTube link:

Blijkbaar is Vimeo nog steeds niet goed…

Bijdrager
    roblovemac

ik vind het niet mooi. grijs wit en een houten vloer

nou is het ook een beetje moeilijk oordelen zonder dat ik er natuurlijk zelf ben geweest en het alleen via een filmpje en wat foto’s heb kunnen oordelen

Maar grijs is een gesloten kleur doet denken aan regen en oogt niet chic
    zwart daarin tegen oogt wel chic
    wit straalt kracht uit enz

de licht eiken meubelen Zijn veel mooier dan de witte hoogglans tafels

maar goed we zullen zien. ik ben niet onder de indruk
    over de producten natuurlijk wel al vind ik de laatste prijzen toch weer iets te hoog

Greetz Rob

Bijdrager
    Delars

Net als vele anderen zie ik liever zwarte tafels in de plaats van deze witte.

Bijdrager
    Georgio_R

Live heb ik deze winkel nog niet kunnen bewonderen, maar ik ben van plan dit snel te gaan doen.
    Als ik alleen naar het filmpje kijk lijkt het mij dat deze inrichting niet verrijkend is.
    Ik geef nog geen oordeel, dat komt pas als ik er zelf geweest ben.

Sjors.

Bijdrager
    Sjoerdje88

Hele mooi winkel!! Ben er maandag geweest, en het is een prachtige winkel. Stukken beter dan YouMac

Bijdrager
    Furtual

Als ik het goed begrijp staren we met zijn allen naar een houten vloer en een geluid absorberend plafond en roepen … WOW THIS IS GONNA TEACH THEM!!! (de concurrentie).

Is dit een nieuw concept waarvoor ‘Cupertino’ langs komt vliegen? Ik geloof er geen bal van. De ‘pilot’-store doet me denken aan die zogenaamd onherkenbaar gemaakte testauto’s. Dingen proberen zonder dat de concurrentie er teveel van meekrijgt. Geloof me, er gebeuren vreemde dingen in Eindhoven en de ware aard van deze Apple toko zal nog blijken.

Mochten een houten vloer en een grijs plafond toch de basis zijn voor een nieuw concept dan heeft wat mij betreft de Apple winkel in Bussum de primeur. Daar hebben ze al zolang een houten vloer dat er gaten inzitten. En de geluidsisolatie is al jaren geleden van het grijze betonnen plafond naar beneden gevallen.

Bijdrager
    Yvesm007

Welk liedje is dat eigenlijk dat jullie gebruiken?
    (onder andere tussen de ‘interviews’ in)

Bijdrager
    Gastonw
    ”Yvesm007″

Welk liedje is dat eigenlijk dat jullie gebruiken?
    (onder andere tussen de ‘interviews’ in)

Die zoek ik ook! Weet iemand het!?

Bijdrager
    Vileo

Volgensmij halen ze het van http://www.freeplaymusic.com.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.