13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Moderator
    Mac Daddy

Jullie hadden zelf nog geen topic gestart, dus dan doe ik het maar even.

Want ik moest toch even kwijt dat dit een erg leuke podcast was. Leuk om van zo’n iemand eens de Mac ervaringen te horen en hoe dat dan bij hem thuis gaat. En Koen en Jan zijn dus dikke vrienden?:wink:

Wat mij wel verraste was dat ie het over zijn man had. Ik wist dat nog niet en had het ook niet zo snel bij hem verwacht.

Maar goed. Een erg leuke podcast. Zoiets mag vaker voorbij komen, maar ik weer niet hoeveel BN-ers er in jullie vriendenlijst staat natuurlijk.:wink:

Bijdrager
    Renzsz

Wat bedoel je met “zo’n iemand”?

Bijdrager
    Tomac5

Ik denk dat ie een BN’er bedoelt

Moderator
    Mac Daddy

Euhm…

Iemand waarvan je niet zoveel weet denk ik. Van nieuwslezers weet je vaak heel weinig van wat ze naast het nieuws lezen doen. En het is ook wel leuk dat het een BN-er is.
    Maar misschien zouden dit soort interviews ook wel werken bij ‘onbekende’ mac gebruikers. Misschien is dat wel net zo interessant.
    Het leuke hieraan is ook nog dat hij dus dingen met Blu-ray doet en dat dus prima werk op een Mac.

Bijdrager
    inawt

Ik kan hem pas na school kijken.:cry:

Bijdrager
    boriskiss

Ik ook :'(

Bijdrager
    Speedooo

Vanochtend even snel op me iPhone gegooid en in de metro bekeken. Leuk om van iemand te horen, waarom hij werkt met Mac en zijn ervaringen. Goed idee van Mac Daddy om het ook bij onbekende mensen te doen, inplaats van alleen BN-ers ofzo 8)

Ach, wederom weer een top podcast

Bijdrager
    1984

En voor diegene die niet weten wie Jan de Hoop is , hier even een geheugensteuntje:)

Bijdrager
    in absentia

Wederom een erg leuke vodcast:D
    Thanks heren :)

Bijdrager
    theodb

In het interview vertelde Jan over zijn problemen bij het gebruik van de Time Capsule met 2 iMacs waarbij de ene iMac geen problemen heeft met de draadloze verbinding en de andere wel. Wij hadden dat probleem ook thuis met onze 2 iMacs en heb dat inmiddels opgelost door de Airport op Radiomodus “Alleen 802.11n (5 GHz)” te zetten. Sindsdien hebben wij geen problemen meer met wegvallende verbindingen. Andere netwerkkaarten kunnen dan misschien niet met deze instelling werken, maar als je alleen maar iMacs thuis hebt lijkt me dat geen probleem. Misschien kan deze tip aan Jan doorgegeven worden en heeft hij er wat aan.

Bijdrager
    julesp

Ook leuk:

Bijdrager
    Dagaloni

@julesp

Haha,, geniaal!!:P

Bijdrager
    MartijnW

Leuke podcast:D Heb hem net bekeken.:lol:

Had echt geen flauw idee dat hij Apple gebruiker was:)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.