30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 35)
  • Q:
    Moderator
    Koen van Tongeren

Reageer hier op de OMT podcast #136.

Bijdrager
    HerQ

Zal hem vanmiddag even luisteren:)

In de beschrijving is het trouwens Mac mini, en niet mac mini:wink:

Bijdrager
    iPatjj

Ik ga de podcast weer luisteren op de fiets:)

Bijdrager
    Zzyzx_Rd

Haha, ik sloot bij CMD+Q meteen iTunes af, luisterend naar de podcast. leuke ontdekking xD

Bijdrager
    Pixelpusher

Ik zie nu pas dit topic maar ik heb net een mailtje gestuurd met betrekking tot X-Plane 9 op de iPhone.

Bijdrager
    carpebios

Jeej, ik verheugde me er weeral op!

Bijdrager
    william89

Koen, je hebt helemaal gelijk!!! Appstore is van Apple, het is hun feestje!:P

Bijdrager
    1984

Wat was die toets combinatie om alle programma’s te sluiten,alt+Q werkt niet (zelf gebruik ik daar HimmelBar voor)
    [command] [tab] , [command] Q, [command] W dat werkte ook al onder OS7/8,6/9,2 (al zag je toen de programma’s rechts boven in de menubalk

Bijdrager
    MouseMighty

Ik dacht kom: geef die gasten een nieuwe kans en luister naar de podcast. Helaas….paar puntjes afgezien van die verschrikkelijke jingles, de tikfout bij UIt de community:
    1 Sinds wanneer moet een creatieve pro minimaal een MBPro en/of een MacPro hebben? Design op MacBook en/of iMac (zelfs Mac mini) gaat prima heren.
    2 Lekker belangrijk zeg die nw iPhone landen of betekent dat je automagisch met je eigen iPhone daar voor gratisschh gebruiken kan maken?
    3 En kan die hele iPhone geen eigen iPhonecast krijgen??? Een easter egg op Texas Hold Em op de iPhone. Leuk, zijn ook zooooooveeel Maccers met een iPhone.
    4 WTF is dat “afsteken”? Eerst al “Steek het spits af” en daarna nog een een keer “Steek af” bij het mail onderwerp.
    5 Windows? iTunes en Safari testen onder WIndows..ok that does it.

Oh and there’s is one more thing: ik heb mijn abbo gelijk weer richting prullenmand gedirigeerd. Jammer dat het nivo na meer dan 120 afleveringen niet veel hoger ligt dan nummer 2. Of met jullie eigen woorden: Opgesodemieterd! (Dat laatste geld dan niet voor mensen die het wel leuk vinden natuurlijk :wink: )

Bijdrager
    dylmaster
    Bijdrager
    victor93

als er een Eee Mac zou komen denk ik dat hij: MacBook Mini gaat heten:P

Bijdrager
    ecnerual
    ”MouseMighty”

Jammer dat het nivo na meer dan 120 afleveringen niet veel hoger ligt dan nummer 2.

Ahum…:P

Bijdrager
    iJeroen

Super podcast weer, zit met veel plezier te luisteren! :)

Bijdrager
    Fierry

Weer een zeer goede podcast:D

Bijdrager
    MouseMighty
    ”ecnerual”
    ”MouseMighty”

Jammer dat het nivo na meer dan 120 afleveringen niet veel hoger ligt dan nummer 2.

Oh jeetje ik maak 1 spellingsfout. Maar dat “afsteken” van heren is wel ok? :?

Bijdrager
    Rub3n
    ”MouseMighty”
    ”ecnerual”
    ”MouseMighty”

Oh jeetje ik maak 1 spellingsfout. Maar dat “afsteken” van heren is we ok? :?

het is ook gratis in plaats van gratischh

Bijdrager
    MouseMighty

Potverdullemme wel 3 dubbeltjes nog an toe zeg. Gaat het nu om reactie op de podcast of om mijn reactie (en voor gratissschhhh als je niet wet wat het is heb je die andere Apple podcast die er eerder was dan OMT nog nooit beluisterd :wink: )

”Koen

Reageer hier op de OMT podcast #136.

Dat doe ik maar het is geen afgelaten fanboy applaus nee. Maar ik heb het door, kritiek leveren mag nog steeds niet. Misschien wel van de mannen van OMT maar niet van de OMT-Fanboys (is er een OMT Podcast Fan Webshop???) Ga eens in op de inhoudelijke kritiek die ik geef? Of gaan we nu echt op elke slak zout leggen? Weet je wat, veel plezier met het luisteren naar een podcast die veel en veel beter zou kunnen. Nee ik ga er zelf geen maken, podcasten is out. Web 3.0 is de bom (met vette sti!)

Bijdrager
    ecnerual
    ”MouseMighty”
    ”ecnerual”
    ”MouseMighty”

Oh jeetje ik maak 1 spellingsfout. Maar dat “afsteken” van heren is wel ok? :?

Nee, dat zeg ik niet. Wat ik alleen een beetje jammer vind, is dat je het niveau van de heren afkraakt, maar vervolgens zelf ook niet echt van niveau lijkt te zijn, taalkundig gezien. Het ontkracht je eigen argumentatie als het ware.;) Voor de rest ben je wat mij betreft helemaal vrij in jouw opinie over de heren van OMT.:)

Bijdrager
    MouseMighty

Met uw welnemen is nivo ook correct gespeld, net als kado en buro :evil: Overigens is je argumentatie in deze post een stuk beter dan alleen “Ahum…:P ” Maar is allemaal alweer bezijden de discussie en daar is een ander topic voor. Ach, ik denk maar zo, ik hoef het podcast gedeelte van het forum ook niet meer te zien.

Bijdrager
    Man on Fire

Kuchreutel mierenneukereij kuchreutel

Iig, ontopic;

Rechtsprobleempje buma/stemra; je bent volledig non aansprakelijk. Wel reageren, negeren is dom voordoen, niet zinnig.

Bijdrager
    Jakobbb
    ”victor93″

Ja en de 2de generatie zal dan Macbook Nano heten

Bijdrager
    RobinH
    ”Jakobbb”
    ”victor93″

Ja en de 2de generatie zal dan Macbook Nano heten

Net zoals de ipod!
    Haha ja ik ben benieuwd!:P

Bijdrager
    in absentia

Vandaag eindelijk de tijd gevonden om deze podcast te luisteren en ik heb me weer kostelijk vermaakt :D
    Bedankt heren, TOP!!!

btw: Heeft iemand al de nieuwe iCreate zien liggen in een winkel/kiosk? Ik ben ondertussen wel erg benieuwd :D

Bijdrager
    william89

Wat een miereneukers!!! Luister dan gewoon niet als je het niks vind!!!

Bijdrager
    MouseMighty

mierenneukers :evil: Euh, ik ga ook niet meer luisteren maar je mag in dit topic reageren op de uitzending dus doe ik dat met wat kritiekpuntjes. Daar kunnen de heren wat mee doen of niet. Hoe moet je trouwens weten of je het niets vindt als je het niet geluisterd hebt? Ik dacht, misschien naïef van mij, dat er na 130 uitzendingen wat progressie zou kunnen zijn. Niet dus, boodschap duidelijk. Veel plezier met je podcast!

Bijdrager
    william89

Het is een hobby van de heren, ze doen het leuk voor erbij.

Bijdrager
    MouseMighty

Leuk voor erbij? Kip of het ei verhaal? Wat was eerst de podcast of de one more thing website met de “kommjoenittie”? Er is zelfs een One More Thing v.o.f. dus zomaar erbij geloof ik niet helemaal. Als jij dat wel gelooft moet je dat ook zelf weten. Overigens mag je ook op “leuk voor erbij” kritiek hebben zeker als het zo breed uitgemeten geprom00t wordt toch? Of houdt “leuk voor erbij” automatisch in dat het bagger mag wezen?

Bijdrager
    Macmaniak

Welk muziekje wordt gedraaid als intro bij de meest recente podcast nr. 136. – tijdens het Apple Talk symbool.
    Mocht iemand mij kunnen voorzien in het deuntje, dan wordt en blijf ik heel gelukkig!!

Meer dan hartelijk dank!

Moderator
    Koen van Tongeren

Het nummer heet Klezmer Party en is gratis te downloaden op freeplaymusic.com

Bijdrager
    Macmaniak

Geweldig Koen!

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 35)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.