5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Jordan_D

12″Powerbook Mod. Tech vraag,

Ok een Powerbook met een backlit keyboard bestaat niet en is niet zo om te wisselen d.m.v. een backlit model
    Maar ik heb nu een backlit keyboard over van een “dooie” MacbookPro.

Het toetsenbord is kwa dimensies en layout gelijk aan die van m’n 12″ PowerBook. En ik ben nu opzoek naar wn oplossing. Het key gedeelte is als het goed is dezelfde connector. Maar is er een mogelijkheid om stroom te trekken van het logicboard om de toetsen op te laten lichten? Uiteraard mis je dan de Ambilight sensor en geeft hij ook licht wanneer het niet nodig is, maar dat maakt niets uit.

Wie heeft hier een technisch antwoord op?

Alvast bedankt voor het lezen.

Jordan_D

Bijdrager
    Ian83

Ik heb geen antwoord voor je, maar ik wens je veel succes. Ik ben bang dat je aan een dood paard aan het trekken bent.

Bijdrager
    joerideleebeeck

Misschien als je te weten kan komen op hoeveel volt de led-verlichting juist moet werken dat je door middel van weerstandjes en wat solderen de juiste spanning van je voeding kan aftakken?

Want een aansluiting voor de ledjes zal je niet vinden waarschijnlijk.

Bijdrager
    joerideleebeeck

Deze link kan misschien nog wel van pas komen;)

Wat voor MBP heb je?

Bijdrager
    Jordan_D
    ”.joeri.”

Deze link kan misschien nog wel van pas komen;)

Wat voor MBP heb je?

Haha ja die had ik al.;) Maar alvast bedankt voor je reactie. Nu nog ff een tech.
    vinden die me daar eventueel mee wilt helpen. Het zou i.i.g. erg uniek zijn om het voor elkaar te krijgen.

Het is een PowerBook 12″ 867Mhz. en het toetsenbord wil ik demonteren uit een
    MacBookPro 15″ Core Duo als ik me niet vergis.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.