18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    Frespinator

10.7.3 niet beschikbaar voor MacBook Pro?

Hallo,

Ik krijg mijn Mac niet geüpdatet naar 10.7.3. Er wordt aangegeven dat er geen update beschikbaar is.
    Weet iemand hoe dit zou kunnen komen?

Moderator
    unSOUND

Komt hij ook niet binnen via de App Store ?

Bijdrager
    Frespinator

Nee, ook daar worden geen updates aangegeven.

Bijdrager
    LighScan

Je kan hem ook via hier downloaden:

http://support.apple.com/kb/DL1485

Bovenstaande is niet de combo-update, dus ik ga er vanuit dat je Apple up-to-date is tot nu toe.

Bijdrager
    Ree

heel gek; mijn 3.5 jaar oude MBP C2D 2,5 GHz (Macbook Pro 4,1) heeft de update ook gewoon (en ook zonder problemen) kunnen installeren.

Bijdrager
    LighScan

Ja, en? Goed voor jouw, maar dit helpt de TS niet.

Bijdrager
    remsy

Ik had het probleem ook op mijn Imac. Op mijn MBP weer niet, heel raar.. Delta update kon ik ook niet installeren.
    Oplossing download deze update: 10.7.3 Combo update en installeren maar..

Bijdrager
    Ree
    LighScan op 03 februari 2012

Ja, en? Goed voor jouw, maar dit helpt de TS niet.

Nou nou, je zou het ook kunnen zien als confirmatie dat de leeftijd van het apparaat niet zou mogen uitmaken. Daarmee zou Frespinator (want je mag best de naam noemen in plaats van ongeïnteresseerd TS) met iets meer vertrouwen op zoek gaan naar de oplossing.

Niet gelijk zo negatief aub

Bijdrager
    nebilem

@Ree

Ts is beter dan naam. Want naam wordt naar mate de topic langer wordt gewoon vergeten.

Bijdrager
    jesper211232

wat is TS?

Bijdrager
    AppleStef

Topic Starter.

Bijdrager
    SunKeeper
    remsy op 03 februari 2012

en installeren maar..

Dat hoeft niet zo vanzelfsprekend te zijn, die installer kijkt ook eerst op welke machine hij terecht gekomen is.

Maar; zou alsnog vreemd zijn als je hem niet kunt installeren.

Bijdrager
    Frespinator

Dank voor de reacties! Raden jullie aan om de client of combo-update te downloaden? Of zal ik helemaal geen actie ondernemen?

Inactief
    Anoniem

Combo

Bijdrager
    Frespinator

Wat is precies het verschil tussen de client en combo eigenlijk?

Bijdrager
    LighScan

De combo-update bevat buiten *.7.3 ook nog wat eerder uitgebrachte updates. Aangezien je machine tot nu toe wel up-to-date is, mag je de “client” update (zie link uit mijn post) installeren.

Vergeet niet om na het installeren van de update, de permissies (= schijfbevoegdheden) te herstellen (/Programma’s/Hulpprogramma’s/Schijfhulpprogramma)

Quote van Ree
    Nou nou, je zou het ook kunnen zien als confirmatie dat de leeftijd van het apparaat niet zou mogen uitmaken.

Leeftijd speelt bij deze update sowieso al geen enkele rol, aangezien Lion enkel op machines met 64-bit processor geïnstalleerd kan worden (vanaf en alles boven een Core 2 Duo).

Bijdrager
    Frespinator

Dank! Heb automatisch geüpdatet. Nu maar hopen dat de updates voortaan weer automatisch binnenkomen.

Bijdrager
    SunKeeper
    Frespinator op 03 februari 2012

Wat is precies het verschil tussen de client en combo eigenlijk?

Het is een delta-update (via Software-update, bevat alleen de wijzigingen van 10.7.3 t.o.v. 10.7.2).

De combo-update bevat alle wijzigingen voor alle Macs en ook sinds 10.7.0. Kun je dus op iedere tussenversie installeren zolang er maar 10.7 voor staat.

Een client-update is het allemaal, voor de ‘normale’ Macs. Voor de Macs die ook het OS X Lion Server-pakket erop hebben staan zijn de server-versies van de updates beschikbaar.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.