30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 35)
  • Q:
    Bijdrager
    Have a cigar
    Geblokkeerd
    NI3LS

Dat werd tijd zeg. De update is slechts 17,4mb groot voor de MacBook Pro 2011!

Bijdrager
    krabbedoelie

Bent me net het opstarten voor!!!

Bijdrager
    AppleStef

YEEAH!!! Weg met iMac 2011 videoprobleem!!

Bijdrager
    Hansi2124

Het staat niet als update in de App Store. Vreemd…..

Inactief
    Anoniem

Wat is daar vreemd aan? Het gaat via de reguliere Software-update…

Bijdrager
    Hansi2124

Net als alle andere gekochte en gedownloade programma’s staat er geïnstalleerd. Tot nog toe als daar updates van zijn, staat dat ook vermeld.

Moderator
    Rivanov

De OS X updates gaan vooralsnog gewoon via Software Updates.

Bijdrager
    wido

Een kleine update in omvang, maar ik merk al het verschil. Bij 10.7 gingen vensters op mijn iMac als ik op de gele knop klikte schokkerig naar beneden, nu gaat het vloeiend. En mail en iCal starten veel sneller als ik het me niet verbeeld…

Inactief
    Anoniem

Mail en iCal starten inderdaad veel sneller (direct).

Inactief
    Anoniem

En nu maar weer wachten op iedereen die hier op het forum komt klagen wat er nog steeds niet werkt… :evil:

Inactief
    Anoniem

Haters gonna hate. 17.4MB klinkt niet als een gigantische fix.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Is dit probleem nu opgelost?
    Ik heb de indruk van niet, want de update is behoorlijk klein.

Bijdrager
    Koetjesreep

10.7.2 word een stukje groter. Die is al in de 300 steeds.

Bijdrager
    BenR

Ik ben net begonnen met Lion downloaden.
    Voor de mensen die een Mac hebben gekocht na 6 juni, voor 19 augustus moet je hem aanvragen, anders moet je betalen!!

Geblokkeerd
    Anoniem

mooi

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Nou, wat ik hier allemaal lees kan je moeilijk mooi noemen.
    Ik wil naar 10.7, maar helaas zal dat wachten worden tot eind november wanneer 10.7.3 uitkomt (als dan de problemen met de grafische kaarten eindelijk de aandacht krijgen van Apple). Momenteel zijn ze blijkbaar te druk bezig met iOS5 en iCloud om hun Pro-klanten te bedienen.

Bijdrager
    BenR

Wat gebeurt er eigenlijk als mijn macbook pro vastloopt onder lion?
    Die Kernel Panic of zoiets.
    Ben ik dan alles kwijt?
    Ik werk namelijk nog niet met time machine…
    En kan ik gewoon wachten met lion installeren als ik hem gedownload heb?

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Je kan uiteraard gewoon niks installeren en hem gewoon in je programmamap laten zitten.

Je bent niet alles kwijt als je Mac crasht, maar als het drie keer, of meer, op een dag gebeurt dan is dat uiteraard niet echt leuk.

Back-ups moet je trouwens ALTIJD maken. Koop je dus een harde schijf (tegenwoordig kost dat niks meer) en maak even een back-up. Als je harde schijf het laat afweten en je bent al je foto’s, je muziek, je afspraken, je bookmarks, je programma’s en je documenten kwijt, dan ben je echt de pineut.

Bijdrager
    Koetjesreep

Back-ups moet je trouwens ALTIJD maken. Koop je dus een harde schijf (tegenwoordig kost dat niks meer) en maak even een back-up.

Wow

Bijdrager
    iep

Ik ben benieuwd of Apple de versie van Lion in de Mac App Store ook zal updaten zodat je bij een herinstallatie niet ook nog eens de hele riedel aan updates moet installeren. Het meet zich dan weliswaar nog niet met Windows (waarbij je middels een unattended installation ook al die updates kunt integreren) maar het is al een fikse stap in die richting (als in: je hebt een up to date installer + Lion versie).

Bijdrager
    juwlez

@koetjesreep; haha geweldig!

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Back-ups moet je trouwens ALTIJD maken. Koop je dus een harde schijf (tegenwoordig kost dat niks meer) en maak even een back-up.

Wow

Ja? Als je Mac de geest geeft, ben je blij dat iemand je het toen luid en duidelijk gezegd heeft (als je dan geluisterd hebt naar de goede raad natuurlijk).

Bijdrager
    Franko

Haha komt een beetje van: Doe dit, doe dat, over

Bijdrager
    Afroman

Ja, maar ik lach ook altijd mensen uit die denken dat een backup overrated is. Of een externe harddisk links laten liggen omdat het geld kost.

Bijdrager
    Koetjesreep

Ja, back-ups zijn belangrijk. Maar dat wil niet zeggen dat mensen het MOETEN, dat bepalen ze altijd nog zelf. Ook al is het niet bijster slim. Daarnaast kan je niet zeggen dat iets niks meer kost, misschien kost het voor die persoon wel juist veel. Kan je aankomen met het argument dat een mac ook flink wat kost dus een harde schijf kan er nog wel bij. Dat is dan een aanname, want deze persoon kan ook die mac ooit gewonnen hebben of iets dergelijks. Ik vond het nogal een rare post.

Geblokkeerd
    Anoniem

Back-ups zijn voor pussies, beetje risico moet je met een mac wel nemen.

Bijdrager
    Asaxx112

Draait Microsoft Office nu al op Lion?

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

@Koetjesreep: Je haalt één regel uit mijn post. Daaronder staat ook nog vanalles waardoor het dwingende karakter in zijn context wordt geplaatst.

Bijdrager
    Koetjesreep

Ik zie er toch echt twee. En ik heb 1 zin weggelaten van de drie ja.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 35)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.