-
Q:
10.6.5 beta: alle Apple programma's crashen [Opgelost]
Beste mensen,
Gisteren de nieuwe beta van Snow Leopard er op gezet… Pages, iPhoto… Alles crashed na opstarten. Bij de vorige beta deden ze het nog gewoon…
Waar zou dit mee te maken kunnen hebben? Wie heeft er nog meer last van?Alvast bedankt
JonasInactiefAnoniem3 november 2010 om 16:47chonazz op 03 november 2010Waar zou dit mee te maken kunnen hebben?
Met het feit dat het een bèta is?
Auteursrechten worden op OMT gerespecteerd. Het volgende is daarom niet toegestaan:
Hulp vragen of bieden bij software welke legaal verkregen is, maar waar men volgens de voorwaarden van die software-overeenkomst gehouden is om dit niet publiek te maken (bv. beta-software)
Ik heb m’n systeem niet hersteld nee, heb de laatste beta 10h562 over 10h542 geïnstalleerd. Achteraf bekeken niet zo slim natuurlijk.
En ik ben geen developer dus beta is idd illegaal. Enige rede was om Airprint op m’n iPad te testen. Verder brengt een Beta van een bestaand besturingssysteem weinig nieuws dus zag ik het niet als “verboden”.
Blijkt dus wel zo te zijn.Ik zal m’n systeem maar weer herstellen naar de officiële Snow Leopard. Hip Hoi!
Topic mag gesloten worden.
Jonas
Usain op 03 november 2010ik draai ook IOS 4.2 en 10.6.5 10h542
no problemo ik kreeg 1GB terug op mijn harde schijf zwaar chil
JO kan jij niet beter lekker oprotten jonguhcasperrrrrrr op 03 november 2010Usain op 03 november 2010ik draai ook IOS 4.2 en 10.6.5 10h542
no problemo ik kreeg 1GB terug op mijn harde schijf zwaar chil
JO kan jij niet beter lekker oprotten jonguh
zo ook goedeavond :yum:
Usain op 03 november 2010JO misschien heeft hij dit niet illegaal verkregen misschien is hij wel gewoon developer
En jij bent wel een developer wil je zeggen? Ik hoop het niet.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.