6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Stijlloos

10.5.4 naar 10.5.6 combi installeren lukt niet

Ik heb al diverse topics in dit gedeelte van het forum geraadpleegd, maar het wil niet lukken.
    Ik ben gelukkig in staat geweest om een screenshot te maken van de foutmelding. Hopelijk weet iemand hoe ik mijn OS uit het slop kan halen en terug naar het nu-tijdperk….

Kort: Ik kan sinds 10.5.4 niet meer upgraden, omdat ie telkens bij ht installeren van de update een error aangeeft.

Bijdrager
    mollie319

stom ideetje,
    maar als je eerst eens naar 10.5.5 gaat?
    en dan naar 10.5.6

Opzich zou het wel moeten werken van 10.5.4 naar 10.5.6.

Verder wel alle updates geĂ¯nstalleerd? (buiten 10.5.5 of 10.5.6 om)

ehm, nu ik het nog eens lees, misschien moet je de 10.5.6 combo update opnieuw downloaden.
    Zou kunnen zijn dat daar iets mis mee is.

Marcel

Bijdrager
    Blieper

Heb je de Combo wel goed gedownload???

Bijdrager
    pinkie

Lijkt erop dat je download inderdaad niet helemaal goed is verlopen. Opnieuw downloaden en nog eens proberen.

Bijdrager
    Stijlloos

Bedankt voor de reacties.:)
    Ik had natuurlijk toen de 10.5.5 uit kwam die gelijk willen updaten, maar dat lukte niet.
    Toen kwma 10.5.6 en dacht ik, misschien lukt het met de combi wel, maar ook niet… ik zal hem nog een keer compleet downloaden, maar heb dat al 2x gedaan….

Bijdrager
    tinus_omt

Met behulp van de sha-1 digest, die op de downloadpagina van apple.com vermeld staat, kun je kijken of je het bestand goed gedownload hebt. Op de downloadpagina staat ook een link naar een pagina waar Apple uitlegt hoe het controleren werkt.

Als je het al meerdere keren geprobeerd hebt en je krijgt steeds een kapot bestand, kun je proberen het bestand ergens anders te downloaden en dan op een USB stick te zetten of zo.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.