30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 115)
  • Q:
    Bijdrager
    h.d.vancorbach

10.4.10 is uit

Net gezien in de Software Update. De Intel versie bij mij is 49,0 MB.

Bijdrager
    Donnie Darko

Bingo!

Bijdrager
    KingAchille

Leuk,
    maarrr wat is er juist allemaal veranderd? 10 keer alles en 10 keer niets :?
    Dus zo hard is het de moeite niet…
    Mvg,

Bijdrager
    migel

lolllll

Inactief
    Anoniem

En dat precies op het moment dat ik mijn nieuwe machine aan het installeren ben!:D

Bijdrager
    McJohn

Is hier ook netjes installed op mijn intel mac mini! Werkt goed.
    Dacht dat versie svan macosx nooit verder gingen dan 10.x.9 :)

Bijdrager
    Elrithranduil

Ik hoor steeds uit mijn boxen van die plofjes die je ook hoort als je de mac aanzet en als het geluid geactiveerd wordt dan hoor je zon klein plofje uit je boxen (niet de mac opstart sound hoor) maar die hoor ik nu om de paar seconden. Vreemd

Bijdrager
    edwinpc

Ja, hier ook van die plofjes op mijn iMac Intel. Had al mijn versterker en bedrading nagekeken, maar dat is het dus blijkbaar niet.

Bijdrager
    PretPedKadet

moet 10.4.10 geen 10.5 zijn dan?

Bijdrager
    Mac-Eddy

Dubbele going en hele lange laadtijd bij herstarten….verder nog geen problemen

Bijdrager
    TurkishDelight

ik wacht wel effe totdat iedereen het heeft geinstalleerd.. je weet maar nooit met die updates..
    de update van 10.3.8 naar 10.3.9 was een kloteupdate.. strategie van S. Jobs om over te stappen naar Tiger.. zou me niet verbazen als ie het weer flikt..

Inactief
    Anoniem
    ”PretPedKadet”

moet 10.4.10 geen 10.5 zijn dan?

Waarom?

Bijdrager
    snowman

Hier ook plofjes uit mijn speakers raar:? :? :? :?

Bijdrager
    1984
    ”snowman”

Hier ook plofjes uit mijn speakers raar:? :? :? :?

als er maar geen BOEM volgt[size=18:11f91ea5ff][/size:11f91ea5ff] :sealed:

Bijdrager
    Barabas2005

Hier alles okay .. zonder plofjes :wink: . De update voor de C2D was trouwens 20MB groter dan die voor de CD.

Bijdrager
    dyn

Ik durf te wedden dat die absoluut niet 20GB groter is:P
    Het hele OS neemt bij mij niet eens zoveel in beslag. Bedoel je hier nou 20MB?
    We merken vanzelf wel of het nadelige gevolgen heeft of niet die nieuwe update:)

Bijdrager
    Barabas2005

:oops: Ahum … sorry. Ik heb een beetje last van grootheidswaanzin, hehe.

Bijdrager
    McJohn

@PretPedKadet: 10.5 is gewoon de naam van de compleet nieuwe versie van osx
    De nummer die na het middelste cijfer komt is de update van een Macosx

– 10.0 (Cheetah)
    – 10.1 (Puma)
    – 10.2 (Jaguar)
    – 10.3 (Panther)
    – 10.4 (Tiger)
    – 10.5 (Leopard) komt eind dit jaar op de markt

Deze updates zijn gewoon security fixes.

Normaal gaan ze geen nieuwe features die in een aanstormend nieuw OSX gaan zitten beschikbaar maken via Update voor een “lagere” OSX versie. Niemand zou dan die nieuwe kopen,…. :wink:

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”edwinpc”

Ja, hier ook van die plofjes op mijn iMac Intel. Had al mijn versterker en bedrading nagekeken, maar dat is het dus blijkbaar niet.

Bij mij zijn het fluffjes, heb inmiddels het stopcontact nagekeken maar niet gevonden!:wink:

Bijdrager
    reneo

zojuist mn macbook core duo 2 middels een combo update opgewaardeerd en ook hier geen vreemde geluiden uit mn speakers! gelukkig maar…

Moderator
    Night

Nooit verder dan 10.x.9 ???

Nou ja, nu weet je dus gelijk wat er gebeurt als Apple (voor ’t eerst) eens zijn software release moet uitstellen:evil:

Bijdrager
    PretPedKadet

hehehe jullie reageren heel rustig op 10.9.10=10.5. Op het forum van macrumors gaan sommige gasten helemaal los als ze voor de 1000ste keer uitlegen dat het geen decimalen zijn.:lol:

Bijdrager
    mvdenberg

ik heb de vorige update (10.4.9) overgeslagen, omdat er zoveel problemen mee waren. Als ik nu via de sotwareupdate ga updaten, en dus de combo update van 10.4.10 voorstelt, krijg ik dan toch al die meuk en problemen van 10.4.9 erbij?
    De combp update die e software update voorstelt is voor mijn core2duo macbook 304Mb groot.

Bijdrager
    vincentvega
    ”TurkishDelight”

ik wacht wel effe totdat iedereen het heeft geinstalleerd.. je weet maar nooit met die updates..
    de update van 10.3.8 naar 10.3.9 was een kloteupdate.. strategie van S. Jobs om over te stappen naar Tiger.. zou me niet verbazen als ie het weer flikt..

Het valt mij op dat jij dat bij elke update niet alleen doet maar het ook nodig vind om het aan ons te melden.

Bijdrager
    fozzy

Ja ja, hier ook plofjes uit de speakers van de Intel Mac..

K heb ook ff naar t stopcontact gekeken, niks aan de hand, alleen een raar luchtje…hier stinkt de stroom, dat kan niet goed zijn he?

Toch maar groene stroom….:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bijdrager
    Mkouwenhoven

Geinstalleerd zonder plofjes. Geluid stond ook uit. :innocent:

Bijdrager
    mvdenberg
    ”fozzy”

Ja ja, hier ook plofjes uit de speakers van de Intel Mac..

K heb ook ff naar t stopcontact gekeken, niks aan de hand, alleen een raar luchtje…hier stinkt de stroom, dat kan niet goed zijn he?

Toch maar groene stroom….:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wanneer komen die plofjes dan? bij het aanzetten van je mac? of ook wanneer je aan het werk bent? En klinken ze hard? wordt het minder als je het geluid zachter zet? Ik ben even nieuwsgierig….

Bijdrager
    fozzy

die plofjes hoor je om de paar minuten heel zachtjes uit de speakers.

Dus niet alleen bij t opstarten. k heb t geluid altijd heel zachtjes staan.
    K heb t nog niet geprobeerd met het geluid uit.

Trouwens..ik zit hier nog enkele uren op dit bedrijf, om 12 uur ben ik hier vertrokken, na 21 jaar.
    2 juli begin ik bij n ander bedrijf (zelfde insteek, maar kleinschaliger).

Maar op dit forum blijf ik zeker komen, ook prive natuurlijk achter mn ‘thuismac’.

Bijdrager
    mvdenberg

Dus de plopjes komen steeds uit je speakers. En als je volume harder staat, worden je plopjes ook harder? Hoor je de plopjes ook wanneer je audio/video afspreelt op je mac?

Bijdrager
    sandman4sure

Ik had altijd al plofjes op m’n nieuwe iMac 20 zo nu en dan… nooit geweten wat het precies was.
    Hoop niet dat het met deze update erger wordt…

Is het volume nu weer beter afgesteld?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 115)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.