23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    spacefreek

10.000+ Applicaties! (must see)

Deze wilde ik even delen met jullie, opgebouwd uit alle icons van de 10.000 app’s

Niet van mij trouwens;)

Bijdrager
    filenox

Is er geen grotere versie van?

Bijdrager
    spacefreek
    Bijdrager
    Dedstok

Waarom wordt hierover een topic geopend?

Gooi het in een plaatjestopic..

Kudttopics als dit verpesten het forum met overbodige topics.

Bijdrager
    spacefreek

Het doel van een forum is naast het plaatsen van vragen ed. je ervaringen omtrent in dit geval Apple te plaatsen, iets wat je mooi vind, verrast, raar vind of gewoon wilt delen met anderen. Sommige vinden dit een mooie afbeelding, sommige niet.. Als het jou toevallig niets interesseert kan ik daar ook niets aan doen, klik hem gewoon weg. Ik vind het jammer en raar dat je dit nu een ‘kudttopic’ noemt terwijl het iets te maken heeft met Apple, ik het mooi vind en het graag met anderen deel… het doel van een forum.

Lollige plaatjes topic past hij niet echt in, maar heb hem daar toch maar gepost, maar vind hem prima in deze subcategorie passen. Jammer van je negatieve reactie.. Ik hoop dat anderen hem wel met plezier bekijken, en ik heb geen invloed en inzicht in jou interesses..

Bijdrager
    Dedstok

Dan kan je wel zo’n zeikverhaal gaan ophangen,
    Maar omdat jij een plaatje leuk vindt of wat dan ook en het is Apple-gerelateerd,

Moet je daar dan maar een topic voor gaan openen?

Onzin.

Bijdrager
    spacefreek

Waarom niet? Ik zie het probleem niet zo, heb je dan geen overzicht meer in het forum? Ik heb hem gepost in de subcategorie van iPhone en iPod touch software, bezoekers van deze pagina zijn waarschijnlijk wel geïnteresseerd in deze afbeelding over iPhone en iPod touch software. Misschien wel een heel leuke manier om erachter te komen dat er alweer 10.000 app’s beschikbaar zijn voor deze apparaten.. Voor het geval je dit gemist hebt.. En waarom een reactie als: een zeikverhaal.. Onderbouw zoiets dan gewoon, dit is een beetje waarom daarom taal..

Bijdrager
    RowanW

Mickert, jij verpest de sfeer op het forum met dit gezever. Wie komt hier nu met een zeikverhaal? Opbokken ‘bikkel’.
    Grappig plaatje in elk geval;)

Bijdrager
    TheM4inframe
    ”Mickert”

Dan kan je wel zo’n zeikverhaal gaan ophangen,
    Maar omdat jij een plaatje leuk vindt of wat dan ook en het is Apple-gerelateerd,

Moet je daar dan maar een topic voor gaan openen?

Onzin.

Als het je niet interesseert, waarom lees je dan het topic en reageer je er nog op.

Bijdrager
    spacefreek

Bedankt Rowan en M4inframe

Bijdrager
    junjur

niet om lullig te doen maar waarvoor denk je dat het plaatjestopic is? Je kunt het vinden in de Lounge. En waarschijnlijk is hij daar zelfs al voorbij gekomen omdat het nogal een oud plaatje is.

Bijdrager
    EagerB0bNerd
    ”Mickert”

Waarom wordt hierover een topic geopend?

Tja, waarom ?
    omdat iemand denkt dat het wél leuk is, en dat anderen dat ook wel eens, heel misschien, ook zouden kunnen vinden ?

Bijdrager
    spacefreek

Daar is ten slotte en ‘community’ voor voor bedoeld.. Met de nodige respect naar de posts die gemaakt worden voor mensen die dit interesseert, zolang het maar relevant is.

Bijdrager
    Hengheng

@Mickert

Beetje last van een winterdepressie ?
    Natuurlijk past de afbeelding beter in een plaatjes topic, maar om nu zo zuur te reageren…

Bijdrager
    fuen

Hoort inderdaad stiekum in een ander topic, maar is het daardoor meteen een ‘kuttopic’? Dacht ’t niet.

Vind ‘m wel leuk :-). Weet iemand toevallig ook een app om dergelijke dingen mee te maken? Zie je wel vaker, maar heb nog geen app kunnen vinden (buiten de osx screensaver) om dat mee te doen.

Moderator
    unSOUND

Dat kan met MacOSaiX

Bijdrager
    fuen

Danku :-).

Bijdrager
    Falc

“plaatjestopic” is sowieso al zuur:p

+1 poster:-)

Bijdrager
    PowerMacje
    ”Mickert”

Kudtberichten als dit verpesten het forum met overbodige berichten.
    :D

Bijdrager
    Dedstok
    ”PowerMacje”
    ”Mickert”

Kudtberichten als dit verpesten het forum met overbodige berichten.
    :D

Niet als het topic uberhaupt al overbodig is en dus eigenlijk al niet geopend hoorde te worden.

Bijdrager
    bartvdpoel

Wil nog altijd niet zeggen dat je een beetje op je taalgebruik mag letten.
    En dan bedoel ik niet je spelling.

Bijdrager
    Dedstok
    ”bartvdpoel”

Wil nog altijd niet zeggen dat je een beetje op je taalgebruik mag letten.

Taalgebruik?
    Ga huilen omdat ik “kudt” zei ofzo.

Bijdrager
    tommy666

Dit is heel simpel:
    1) Dit soort discussies kan evengoed via PB gevoerd zorden, DAT is juist wat het forum verpest.
    2) Dit plaatje hoort (hoewel de naam niet helemaal klopt) in de Lounge onder lollige plaatjes,zaar het nu ook al staat.

DAAROM:
    Slotje

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.