7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    aukem

PowerPoint prints zonder data en nummering (Opgelost)

Hallo ik heb een vraag over Microsoft Powerpoint (ik probeer het zo goed mogelijk uit te leggen)

Ik wilde mijn powerpoint-presentatie printen in hand-outs (3 per pagina)
    Toen stond er datum bij en paginanummer.

Ik wil dit allebei weg hebben zodat ik alleen de hand-outs nog zie. (zonder datum en pginanummer)

Dit is mijn quick-preview:

Dit zijn mijn “page setup instellingen”:

Bijdrager
    LdeV

Kun je het niet makkelijker in Keynote doen? Of anders gewoon je powerpoint inhoud naar Word kopiëren?

Bijdrager
    aukem

Ik heb een test-powerpoint gemaakt van 3 dia’s. De echte heeft er teveel om te kopiëren.
    Het moet dus via Powerpoint.
    Het moet toch mogelijk zijn dit te doen, datum en paginanummer weg?
    Please Help!

Bijdrager
    Hansi2124

Ik heb je titel enigszins aangepast (het Apple-teken is niet gepast in het Onderwerpveld, evenzo het woord Help).
    Ook heb ik het verplaatst van subforum Software-Ontwikkeling naar dit subforum.

Bijdrager
    reynaert.devos

Je moet dit doen via de master slide van de handouts. In Powerpoint 2010 heb je in het menu ‘view’ een button ‘handout master’. Daar kan je de opmaak wijzigen.

Bijdrager
    aukem
    reynaert.devos op 06 september 2011

Je moet dit doen via de master slide van de handouts. In Powerpoint 2010 heb je in het menu \’view\’ een button \’handout master\’. Daar kan je de opmaak wijzigen.

Super bedankt! Mijn stress is nu verholpen:-)

Bijdrager
    MouseMighty

Pas je dan nu ook nog even je openingspost aan naar “PowerPoint prints zonder data en nummering (Opgelost)” Dat scheelt een ander ernaar zoeken:wink:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.