10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Niels

 Music gaat live?

Zojuist op mijn iPhone 6 met iOS 8.4:

Bijdrager
    Niels

Update: bij de laatste stap blijft de boel hangen. Maar goed, we hebben nu in ieder geval bevestiging dat Nederland onder de eerste 100 landen valt!

Bijdrager
    Targaryen

Natuurlijk blijft de boel hangen. Het duurt nog 20 dagen voor ze alles de lucht in gooien. De voorbereidingen zijn er alleen al. Als Nederland erbij zit, vermoed ik dat België ook Apple Music krijgt. Bedankt voor de info i.i.g.!

Bijdrager
    Baszert

Krijg hetzelfde.. alleen op de 5s past het allemaal niet zo lekker in het scherm…:)

Bijdrager
    Afroman

Zijn jullie developers of doen jullie net alsof jullie dat zijn? Want ik heb hier geen update hoor.

Bijdrager
    Baszert

iOS 8.4 beta 4, je krijgt vanzelf de popup, het komt niet bij iedereen.

En gewoon een developer:-)

Bijdrager
    Niels
    Afroman op 10 juni 2015

Zijn jullie developers of doen jullie net alsof jullie dat zijn? Want ik heb hier geen update hoor.

Ooit gehoord van de public beta?

Bijdrager
    Afroman
    Baszert op 10 juni 2015

iOS 8.4 beta 4, je krijgt vanzelf de popup, het komt niet bij iedereen.

En gewoon een developer:-)

Ah, logisch dat ik moet wachten.

Afroman 9 minuten geleden
    Ooit gehoord van de public beta?

Dat is sinds kort ook voor iOS dus?

Bijdrager
    Delta

@Afroman Ja dat klopt. Je kan je hier https://beta.apple.com/sp/betaprogram/ aanmelden om de publieke beta van iOS 9 te testen.

Bijdrager
    Afroman

Oke, thanks! He geen apparaten om het op te testen maar tof dat Apple ook voor iOS publieke beta’s toepast.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.