Jeroen Kraak
Jeroen Kraak Hardware 22 november 2021 3reacties

Vrouw slikt AirPods per ongeluk in en neemt zeer bijzonder geluid op

AirPods inslikken is niet het meest slimme wat je kunt doen. Toch heeft dat er wel voor gezorgd dat we weer wat meer over het gadget weten.

Op TikTok doen sommige mensen alles voor hun 5 seconds of fame. Een gebruiker met de niet zo originele naam iamcarliiib is het gelukt. Zij heeft naar eigen zeggen per ongeluk AirPods ingeslikt omdat ze dacht dat het een Ibuprofen was. Haar actie levert echter wel een bijzonder resultaat op.

AirPods in de maag

“Ik kroop naar bed. In mijn rechterhand had ik een Ibuprofen 800 en in mijn linker een van mijn AirPods,” vertelt ze in haar video op TikTok. “Ik gooide iets in mijn keel, nam water en slikte alles door. Toen realiseerde ik me ineens dat het niet de pil was. Ik probeerde om het uit te kotsen, maar het kwam er niet uit.”

Het verhaal stopt daar niet, maar gaat verder. De vrouw ging zelfs naar het ziekenhuis om een röntgenfoto te maken, om het te bevestigen. Je kunt wel voorspellen waar dar AirPods-oortje uit zal komen. De Carli B-fan laat dan ook weten die niet meer te gebruiken, iets wat ons erg verstandig lijkt.

Een bijzonder telefoontje

Wat we nu wel weten is dat de AirPods wel tegen een stootje kunnen. In een andere video laat de vrouw weten dat het oortje nog steeds werkte toen ze ging bellen. Haar vriendin ontving dan ook een spraakbericht toen haar AirPod in haar maag zat.

Overigens is dit nieuws niet uniek. Er zijn al eens eerder berichten verschenen over mensen die hun AirPods inslikten. Zo deed een man een keer hetzelfde in zijn slaap. Een 7-jarig meisje moest zelfs naar de eerste hulp, nadat ze er een in haar mond stopte. Je kunt de AirPods beter in gewoon in je oor stoppen.

Reacties: 3

Goderikus
Goderikus

Wat een vreselijke verhalen. Nu maar hopen dat ze bij  geen tijd hebben om ze te lezen anders komen ze straks nog in de verleiding om de stems (die witte uitstekende tentpalen) nog verlengen…

csteelooper
csteelooper

Nou, dat zal wel meevallen… Misschien een explicite waarschuwing in de trant van: Do NOT ingest. AirPods are meant for external use only of zo, want daarmee hebben ze zich dan voldoende ingedekt.

Misschien dat de FTC er dan nog een waarschuwing bij wil: Contains small parts; may be harmful for children under the age of 3. Maar dan heb je het echt wel gehad.

Sommige modellen van magnetron-ovens hebben in de gebruikshandleiding voor de Amerikaanse markt vandaag de dag nog steeds een waarschuwing staan dat je er toch echt geen levende wezens in moet stoppen, want daar is het ding niet geschikt voor. Dit was naar aanleiding van een inmiddels heel oud verhaal. Maar in de USA is een waarschuwing meestal al voldoende om je in te dekken; uiterlijke wijzigingen zijn daar meestal niet voor nodig. Tenzuh er natuurlijk idioten zijn die dit zelf ook gaan proberen…

Goderikus
Goderikus

Dank voor deze geruststellende woorden.
Nu alleen nog een loupe met 200 maal vergroting om de kleine lettertjes in de bijsluiters leesbaar te maken

Reageer op artikel:
Vrouw slikt AirPods per ongeluk in en neemt zeer bijzonder geluid op
Sluiten