Vooroordelen over Millennials en Gen Z? Laten we ze debunken

0 reacties

Wayne Parker Kent, de uitgever achter OMT, zit midden in de eindsprint van zijn laatste jongerenonderzoek. Een grootschalig onderzoek onder Millennials en Gen Z waarin het de bedoeling is te achterhalen wat deze doelgroep nu écht denkt over verschillende onderwerpen. Tijd om wat vooroordelen te debunken dus.

In eerdere onderzoeken ging het onder andere over werk, goede doelen en online daten. In dit derde onderzoek gaat het het onder andere over mediaconsumptie, vakantiebehoeften en advertenties.

Waarom is dit belangrijk?

Over Millennials en Gen Z wordt van alles geschreven. Deze twee generaties zijn ten slotte de toekomst. Wij willen graag in kaart brengen hoe echt gedacht wordt. Zo rekenen we af moet vooroordelen. Als je meedoet mat je gewoon je mening geven (altijd fijn) en maakt ook nog eens kans op 100 euro shoptegoed bij bol.com. Dat kan ook nooit geen kwaad toch?

Psst mannen…

De afgelopen tijd hebben al duizenden vrouwen de enquête ingevuld en blijven de mannen in het geven van hun mening ernstig achter. Daarom is het extra belangrijk dat in deze laatste sprint vooral mannen van je gaan laten horen! Dus doe mee en laat je mede-mannen niet in de kou staan.

Klik hier om naar het onderzoek te gaan. Het duurt niet langer dan een kwartiertje en je hoeft niemand te vertellen wie je bent. Geen persoonsgegevens, cookies of tracking.