Apple Watch in de pastelkleurige spotlight

8 reacties

Apple heeft de tweede ronde van zijn reclamecampagne voor de Apple Watch gestart. Na de introductie van zes korte spots op 6 oktober zijn vandaag opnieuw nieuwe commercials van ongeveer 15 seconden per stuk online verschenen.

De korte clips brengen ieder één functie van de Apple Watch in beeld en laten ook externe apps van Ebay en Uber zien. Alle zeven omringd door een aantal stijlvolle pastelkleuren:

Move

Your Apple Watch helps you set and achieve new goals. Even a goal as simple as moving more each day.

Skate

If you need to buy something quick, Apple Pay lets you pay in a hurry.

Travel

Apple Watch puts your boarding pass right on your wrist. Now traveling is one step simpler.

Play

Apple Watch can send you eBay alerts instantly, so you’ll never miss a bid.

Style

New bands, new colors, new ways to change your Apple Watch to match your own look.

Kiss

Your Apple Watch will gently let you know when your Uber arrives. But there’s no rush.

Dance

Apple Watch lets you control your music right from your wrist. Whatever song you want to hear, just say it and play it.

Reacties

8 reacties
  • Profielfoto
    SvS

    Ze kunnen reclame maken tot ze erbij neervallen, maar het is en blijft een overpriced gadget. Jammer, want het is erg mooi wat hij allemaal kan. Maar dit is al 100x gezegd door iedereen. Excuse me. Maar mooie filmpjes sowieso!

  • Profielfoto
    geileappel

    Leuk ook de referentie naar Nederland met Schiphol op de boarding pass van de travel reclame.

  • Profielfoto
    UtregCity

    Ja, dat betalen met Apple Pay bij de plaatselijke Appie is ook zo makkelijk…:angel:

  • Profielfoto
    Wootism

    Ze kunnen reclame maken tot ze erbij neervallen, maar het is en blijft een overpriced gadget. Jammer, want het is erg mooi wat hij allemaal kan. Maar dit is al 100x gezegd door iedereen. Excuse me. Maar mooie filmpjes sowieso!

    Als JIJ iets vindt maakt het nog geen feit.

  • Profielfoto
    App69

    @ wootism, hij alleen vind dat niet. Er zijn er meerdere. Meer dan je denkt.
     pakt graag uit met hun verkoopcijfers behalve over de Watch. Beetje logisch nadenken.

  • Profielfoto
    Nr 11

    @App69, als jij en nog wat mensen is het nog steeds geen feit;-) ik ken ook een hoop mensen die puur principieel geen 1st gen toestellen kopen, het was te verwachten dat ze niet met tientallen miljoenen de deur uit vlogen, maar ik ben in ieder geval blij met de mijne:-) !

  • Profielfoto
    jackybe67

    En wanneer vinden de azijnpissers dat het wel een succes is. 5 miljoen, 10 miljoen? Ze verkopen in ieder geval een stuk meer dan de Android varianten. Ik ben ook heel blij met de mijne. De prijs had echter een beetje minder mogen zijn.:-)

  • Profielfoto
    App69

    maar het is en blijft een overpriced gadget

    De prijs had echter een beetje minder mogen zijn.