Focus op fotografie in nieuwe iPhone-spot

Door: Raymon Mens - 5 reacties

Apple heeft zijn recentste iPhone-campagne in het weekend uitgebreid met een nieuwe commercial waarin fotografie en video centraal staan. De inmiddels bekende slagzin “Als het geen iPhone is, dan is het geen iPhone” klinkt ook in deze spot weer.

Met de iPhone 6s in aantocht zijn geen verwijzingen naar de iPhone 6 meer te vinden. De iPhone wordt in het algemeen aangeprezen als populaire, gemakkelijk te bedienen camera.

Because iPhone makes it so easy to capture amazing images, more people take photos with it every day than any other camera.

https://www.youtube.com/watch?v=rgQdeni5M-Q

Dit is de vierde commercial in de ‘if it’s not an iPhone’-campagne. Eerdere commercials die deze zomer uitgebracht werden, prezen de grote collectie apps, de strakke integratie van hard- en software en het feit dat mensen nu eenmaal erg tevreden zijn over hun iPhone aan.

Reacties

5 reacties
  • Profielfoto
    Bman

    Ik vind het visueel een interessante reclame, alleen klinkt ‘iPhone’ wel een beetje kinderlijk zonder lidwoorden als ‘the’ of ‘an’.

  • Profielfoto
    NoPlasticPhones

    Ziet er inderdaad allemaal leuk en frivool uit, maar die slagzin vind ik nog steeds om van te huilen. Zó inspiratieloos. En zoals Bman al zei, “iPhone” klinkt inderdaad vreemd zonder een lidwoord.

  • Profielfoto
    Helena Vanaeken

    iPhone is namelijk een eigennaam en heeft geen lidwoorden nodig, grammaticaal is dit volledig correct, maar voor sommige mensen os dit inderdaad wat vreemd ;-)…

  • Profielfoto
    polansky

    Aardig filmpje, maar die slagzin blijft echt super knullig en inspiratieloos.

  • Profielfoto
    maconly

    iphone6 valt mij tegen waar het fotograferen betreft.