Raymon Mens
Raymon Mens Nieuws 28 juli 2015
Leestijd: 1 minuut

Nieuwe Apple Watch-commercials zetten apps in de spotlight

Kort na de start van de iPhone-campagne met de wijze slagzin “Als het geen iPhone is, dan is het geen iPhone” heeft Apple drie nieuwe reclames voor de Apple Watch gemaakt. De focus ligt op het gebruik van apps voor muziek, reizen en tot slot fitness.

De video’s duren slechts 15 seconden en richtingen zich op individuele apps. Per thema worden er een aantal uitgelicht met de slagzin “Apps at a tap”.

Muziek

Muziek toont de apps Shazam, Pacemaker en Stubhub.

https://youtu.be/0ONucH0Jwfk

Fitness

Nike+, Water Minder en MLB Baseball staan centraal in de Fitness-spot.

https://youtu.be/U5IXsMcialE

Reizen

De Apple Watch als reisgids met Expedia, Uber en Yelp.

https://youtu.be/dnAPCVtafHc

Met de commercials sorteert Apple duidelijk voor op watchOS 2, waardoor apps native op de Watch kunnen draaien. Momenteel worden apps nog op de iPhone uitgevoerd en alleen de schermen via Bluetooth overgedragen naar het horloge. Hierdoor werken apps nog traag, maar daar komt met watchOS 2 in september verandering in.

Foutje gezien? Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Reageer op artikel:
Nieuwe Apple Watch-commercials zetten apps in de spotlight
Sluiten