Nieuwe iPad-campagne: alles anders

Door: Raymon Mens - 7 reacties

“Met de iPad erbij wordt alles anders”. Onder dat motto is Apple een nieuwe campagne gestart die laat zien dat de iPad meer is dan een apparaat om op te surfen of filmpjes te kijken. Met een nieuwe commercial en minisite wordt de campagne gelanceerd.

De thema’s koken, leren, reizen, inrichten van een huis en zaken doen staan centraal. Bij ieder thema wordt uitgelicht hoe de iPad gebruikt kan worden en worden een aantal apps gepresenteerd.

iPad can change the way you do things every day. Take on a new project, pick up a new skill, or start a new hobby. Check out our favorite apps and ideas to help you get started.

https://youtu.be/SgxsmJollqA

De commercial heeft een hoog feel good-gehalte en laat zien dat dingen niet alleen anders, maar ook beter en leuker kunnen. Er wordt de laatste tijd veel reclame gemaakt voor de iPad, zo werd rondom de Oscars in februari nog uitgebreid uitgelicht hoe de iPad op de filmset gebruikt kan worden.

Reacties

7 reacties
  • Profielfoto
    illuminati

    “Voorlopig alleen nog in het engels te bekijken”. Er is volgens mij nog nooit een apple reclame naar het Nederlands vertaald dus deze zal dat ook wel niet worden.

  • Profielfoto
    sabbas

    Illuminati, jawel hoor, de reclame van de iPhone 4s werd reclame voor gemaakt waarbij die panoramafunctie werd tentoongesteld. Weet je nog? En zeg dan cheeeeeeeeeeeeees

  • Profielfoto
    farl4web

    NONDEJU! Het leven wordt inderdaad helemaal anders met een iPad!

  • Profielfoto
    knekkie

    Iedereen heeft nu wel een iPad. ze doen allemaal het zelfde en gaan lang mee waardoor de noodzaak om een nieuwe te kopen weg valt.

    Ik ben benieuwd waarmee Apple komt om de verzadiging van de markt ongedaan te maken.

    Er is geen differentiatie op functionaliteit, alleen op scherm formaat en dat is niet genoeg.

    Waarom zou je de Air van dit jaar kopen als ie van vorig jaar het zelfde doet.

    Ik snep wel waarom de verkopen blijven zakken.

  • Profielfoto
    Maikelw

    Iedereen heeft nu wel een iPad. ze doen allemaal het zelfde en gaan lang mee waardoor de noodzaak om een nieuwe te kopen weg valt.

    Wauw dat één zin zoveel misvattingen kan bevatten, opmerkelijk.
    1. Níét iedereen heeft een iPad. Beter nog het gros van de mensen die ik ken hebben er geen of hebben een Android tablet aangeschaft.
    2. Ze doen niet allemaal hetzelfde. Mijn iPad 1 doet toch behoorlijk onder aan 2, laat staan een Air 2. Bovendien is hij ook nog eens kapot, je zin verteld dus eigenlijk dat dus alle iPads ter wereld dan ook kapot zijn.
    3. Ze gaan niet lang mee. De hardware verouderd snel en de stevigheid is ook niet om van over naar huis te spreken.
    4. Over een “noodzaak” kan niet echt gesproken worden gezien alle alternatieve vormen van “computeren”. Desktop, Telefoon, TV etcetera.

    Zo ‘k ben klaar met pissen.

  • Profielfoto
    SvS

    Amen. Echt vernieuwend zou zijn; een mooie iOS met splitscreen en multi-user inlog.

  • Profielfoto
    Aardbeihoofd

    Leuk filmpje!