Nederlandse verkoop iPhone 6 (Plus) start onder grote belangstelling

69 reacties

Onder grote belangstelling van publiek en pers is de Nederlandse verkoop van de iPhone 6 (Plus) vrijdagochtend in Nederland gestart. Bij Apple Stores waren rijen van honderden mensen ontstaan. Ook bij providers en andere retailers ging de verkoop van start.

Bij de Apple Stores in Amsterdam en Den Haag was het het drukst, daar stonden rond 08:00 uur ongeveer 250 enthousiaste fans voor de deur te wachten. In Haarlem was het iets minder druk, daar stonden naar schatting 100 mensen. 

Opvallend was de enorme hoeveelheid beveiliging bij alle Apple Stores. De rij wordt nauwlettend in de gaten gehouden door security. Misschien om te zorgen dat de rijen niet gekaapt worden door de Chinese maffia?

Apple Store Amsterdam: Sinds woensdag gewacht
De eerste fans lagen woensdag al in Amsterdam voor de deur. Buurmannen Danny en George kwamen samen vanuit het Brabantse Roosendaal om in Amsterdam de allereerste te zijn. Op de vraag “waarom?” antwoorden de mannen simpelweg “gewoon omdat het zo leuk is!’


Foto 26-09-14 09 32 41

Apple Store Den Haag
Ook in Den Haag waren de eerste fans er al vroeg bij, donderdag zat Dimitri de Bruyn uit Zoetermeer al vroeg in de passage te wachten.

iphone6-denhaag-eerste
Fotocredit: Tobias Hulsker.

Omroep West maakte beelden van de rij en interviewde Dimitri.

Apple Store Haarlem: Vrouwelijk publiek?!
In Haarlem kwam de drukte wat langzamer op gang, pas in de ochtend begon de toestroom van mensen, in de nacht zaten ongeveer 8 die-hards voor de deur. Tussen het overwegende mannelijke publiek, zat ook een dame. Het Haarlems Dagblad interviewde Lisanne.

IMG_0069

IMG_0070

IMG_0075
Fotocredits Haarlem: Menno Kiel

Nachtopening Apple Premium Reseller Amac
Amac was dit jaar de enige APR met een nachtopening voor de iPhone 6 (Plus). Om 00:01 stipt openden de winkels in Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven (Demer), Rotterdam en Utrecht. Het aanbod was beperkt tot modellen met 16 GB opslag. Toch waren er redelijk wat kopers om middernacht op de been.

Reacties

69 reacties
  • Profielfoto
    KarelWillem

    Nerds, That is what we are.

    :)

    Maar wel weer mooi om te zien, dat ook iPhone nummer xxx weer zoveel rijen doet aansluiten.

  • Profielfoto
    DosEquis

    Geen chinezen in de rij?

  • Profielfoto
    sanderman

    met mijn reservering zal ik vanavond vast niet zo’n onthaal krijgen;) Hoeft ook niet, vind dat klappen en juichen een beetje… …eng.

  • Profielfoto
    zepkleiker

    Als iemand mij vandaag een high-five wil geven als ik mijn iPhone ophaal in de Apple Store, gaat ie een heeeeel chagrijnig gezicht terug krijgen. Ik vind het echt idioot gedrag …:)

  • Profielfoto
    Nick Nack

    Ik blijf het een vreemde gewaarwording vinden, uren in de rij staan voor een telefoon. Of het nu een Galaxy of een iPhone is.

  • Profielfoto
    Nick Nack

    Loop je dan als eerste naar binnen, applaus omdat je een product afneemt… Ach ja.

  • Profielfoto
    maconly

    gewoon online besteld bij Apple , ik wacht wel 2 weken.

    eerst de 6plus besteld maar me toch weer bedacht , ik ben bang dat die binnen een week naar de klote is bij mij.

    dus maar een 6 besteld

  • Profielfoto
    ro_me

    8 uur! Wow! was de slager bij ons in het dorp maar zo vroeg open!

  • Profielfoto
    supernelis2000

    Die blauwe figuren zijn echt een karikatuur van zichzelf…

  • Profielfoto
    Arjan110

    Kan me niet voorstellen dat je het prettig vind, al die klappende mensen als je als eerste binnenkomt.

  • Profielfoto
    PowerMacje

    De mijne wordt gewoon morgen thuisbezorgd. Zal ik dan ook gaan klappen voor de koerier?

  • Profielfoto
    SvS

    Die blauwe figuren zijn echt een karikatuur van zichzelf…

    Schijnt dat ze dat mòeten, zo’n onthaal geven.
    Erg leuk, die aandacht voor 1e koper, maar ietsJE minder mag best.

  • Profielfoto
    McNismo

    Echt gaaf!!
    Elke keer weer!!

  • Profielfoto
    janbergstra

    Ik snap wel dat die verkopers zo enthousiast zijn. Een telefoon met een prijs die begint bij € 700 en waarvan bekend is dat ie verbuigt als je hem in je broekzak meedraagt. En daarvoor staan mensen (mannen?) in de rij. Het is bijna tragikomisch.

  • Profielfoto
    polansky

    LOL Powermacje – Zou je een filmpje van moeten maken.
    Ik zou het gezicht van die koerier weleens willen zien.:grin:

  • Profielfoto
    jebman

    Het is een mooie uiting van waardering voor de klant. Dankzij deze gretige klanten blijft het hype gevoel in stand. Mooie vicieuze cirkel toch.
    Zonder klant geen bedrijf.
    Dit is een van de steeds zeldzamere mommenten dat de klant nog koning is in een winkel.

  • Profielfoto
    Marius1976

    Kan me niet voorstellen dat je het prettig vind, al die klappende mensen als je als eerste binnenkomt.

    Als ik het filmpje bekijk, krijg ik de indruk dat deze klant er ook juist een beetje voor terugdeinst.

    Het lijkt ook wel of het steeds idioter wordt.

  • Profielfoto
    Marius1976

    8 uur! Wow! was de slager bij ons in het dorp maar zo vroeg open!

    Lol… best comment ever:D

  • Profielfoto
    KarelWillem

    Nou, die hadden we ook bijna nog nooit gehoord.:)

  • Profielfoto
    McNismo

    (ja, daar gaan we weer)

    …. en maar afzeiken, en maar klagen hier op het forum

  • Profielfoto
    hatolex

    Als je dit leuk vind, hoe simpel moet je dan zijn.

  • Profielfoto
    SunKeeper

    De mijne wordt gewoon morgen thuisbezorgd. Zal ik dan ook gaan klappen voor de koerier?

    Waarom niet, van zijn salaris zal de gemiddelde koerier niet zo snel in de lach schieten. Evenmin van de werkdruk, 65-urige werkweek of de pakketten waar niets voor betaald wordt als ze niet op dezelfde dag afgeleverd kunnen worden.

    http://www.nu.nl/economie/3885535/werkomstandigheden-pakketbezorgers-bar-en-boos.html

    UPS komt hier ook wel eens aan de deur, enige wat je ziet is een pakket wat naar je toe vliegt, vlak daarna een zwarte flits met gierende banden, omdat die weer als een raket naar het volgende adres moet.

  • Profielfoto
    McNismo

    Juist Hatolex, Jij snapt het!

    Heerlijk om simpel te zijn.
    Net als Apple.

  • Profielfoto
    polansky

    @Sunkeeper.

    UPS koeriers zijn allemaal in dienst van UPS, die krijgen niet per pakket betaald, maar zullen ongetwijfeld wel een xxx aantal pakketten per dag moeten afleveren.

    Waar jij op duidt zijn de praktijken van TNT Post, en sommige andere koeriersdiensten zoals GLS.

    Geloof me maar die UPS koerier wordt niet zo uitgebuit als koeriers die werken voor sommige anderen. En voor wat betreft het salaris denk ik dat die koerier ook wel weet dat hij geen bankdirecteur is.

  • Profielfoto
    MagicMouse

    Het gaat te ver, ook die verkoper met die bril, springt rond alsof hij Gaston is die de hoofdprijs mag uitreiken.

  • Profielfoto
    Maced.2

    Vind het maar niks…zielige vertoning,

    Bijna walgelijk..:mrgreen:

  • Profielfoto
    polansky

    Je wordt als klant eigenlijk ook best wel misbruikt, zou je eigenlijk een gratis iPhone voor moeten krijgen. In plaats daarvan mag je de hoofdprijs betalen.

    Het is jammer dat ik wat langer moet wachten, maar ik zou er mijn nachtrust nooit voor willen opofferen.

  • Profielfoto
    Col

    Stel je voor: Sta je vooraan in de rij, de ‘hele’ Nederlandse pers erbij, huppelende blauwe smurfen die je voor je voeten lopen bij het binnentreden van de winkel. Loop je naar de balie en vraagt de verkoper aan jou: Hartelijk welkom lieve eerste klant. Voor welke ga jij?
    En je antwoord dan: wel, ik kwam voor de iPad mini. Een zilveren graag. Hebben jullie die nog binnen?

  • Profielfoto
    MacAanZee

    Als ik geld en tijd had stond ik er gewoon tussen. De sfeer lijkt me gewoon leuk. En om de nieuwe iPhone (of welk product dan ook) als eerste te hebben…daar kan ik helemaal in mee gaan. Maar ik moet het via mijn werk zien te regelen…dus ik moet iets meer geduld hebben en een beetje geluk, maar het kan lukken want T-Mobile (en wellicht andere providers) zijn zo vriendelijk om na afloop van de abonnementsperiode (en laat dat nou precies nu zijn!) de maandelijkse kosten te verhogen als je het abonnement niet verlengt met een nieuwe telefoon. Ze doen dan ook een mooi aanbod. Verlengen met nieuwe iPhone 6 is dan maar € 29 duurder – als je totaalkosten over twee jaar berekent. En dan is er nog niks gedaan met de ‘oude’ iPhone 5S. Die inwisselen bij Apple levert maximaal € 319 op. Of je kunt ‘m zelf nog verkopen.

  • Profielfoto
    KarelWillem

    …In Haarlem was het niets minder druk, daar stonden naar schatting 100 mensen…

    .
    In Haarlem was het iets minder druk…

    Als je dit leuk vind, hoe simpel moet je dan zijn.

    .
    Zalig zijn de simpelen der geest.

  • Profielfoto
    essiw

    Stel je voor: Sta je vooraan in de rij, de ‘hele’ Nederlandse pers erbij, huppelende blauwe smurfen die je voor je voeten lopen bij het binnentreden van de winkel. Loop je naar de balie en vraagt de verkoper aan jou: Hartelijk welkom lieve eerste klant. Voor welke ga jij?
    En je antwoord dan: wel, ik kwam voor de iPad mini. Een zilveren graag. Hebben jullie die nog binnen?

    Haha geweldig

  • Profielfoto
    hatolex

    @McNismo,

    geef toe om als volwassene in de rij te gaan staan voor een veel te duur mobieltje, want dat is het toch uiteindelijk, een mobiele telefoon, moet je toch wel een tikje de weg kwijt zijn.

    Of ben ik nu de weg kwijt, door niet mee te gaan in door Apple gecreëerde hypes.

  • Profielfoto
    jackybe67

    @Hatolex,

    volgens mij ben je echt de weg kwijt, of heb je misschien Apple Maps gebruikt?:twisted:

  • Profielfoto
    jackybe67

    Jezus,

    worden jullie daar nu zelf niet moe van om honderd keren op een week te herhalen hoe slecht, duur, achterhaald de iPhone wel niet is? Is jullie keuze dan altijd de goede? Staan jullie niet als achterlijke supporters te roepen op een voetbalwedstrijd, of aan te schuiven voor de laatste Fifa 15?

    Als mensen €700 uitgeven aan een telefoon of staan aan te schuiven, dan is dat hun volste recht en wie zijn jullie dan om dit te veroordelen.

    90% van de reacties op Apple zijn trouwens van niet gebruikers die NOOIT iets van Apple zullen kopen, maar toch het hardste aan de zijlijnen staan te roepen. Dit is pas zielig !!!!!!!!!!!!!!!!

  • Profielfoto
    jf

    Het is een mooie uiting van waardering voor de klant. Dankzij deze gretige klanten blijft het hype gevoel in stand. Mooie vicieuze cirkel toch.
    Zonder klant geen bedrijf.
    Dit is een van de steeds zeldzamere mommenten dat de klant nog koning is in een winkel.

    Helemaal mee eens! Het wordt tijd dat ik ook applaus onvang bij de supermarkt (daar breng ik in een jaar meer geld binnen dan bij Apple), de kapper, de slager, de bakker, de boekhandel, de speelgoedwinkel, eigenlijk overal.

    Al word ik er doof van!

  • Profielfoto
    Hydræ

    Ik wordt altijd chagrijnig en krijg een zere rug van lang in de rij staan… Als mensen dit ervoor over hebben, dan moet zo’n iPhone wel heel veel voor die persoon betekenen.

  • Profielfoto
    hatolex

    @jackybe67,

    volgens mij beweer ik nergens dat Apple slecht is, ik ben zelf een tevreden gebruiker van een MAC en 2 iPad’s, 2 ipod classic en een ipod shuffle.

    Het enige wat ik zeg is dat ik niet kan begrijpen waarom iemand uren in de rij gaat staan voor een mobieltje.

    En ik ontzeg hem ook nergens dat recht om daar te gaan staan, maar daarom mag ik het nog wel onbegrijpelijk vinden?

    Ik ben dus nergens de weg kwijt.;-)

    PS ik hou niet van voetbal zowel in het echt als op de PC kan het mij niet boeien:)

  • Profielfoto
    MacAanZee

    Ik ben het gezeur over “veel te dure iPhones” ook een beetje zat. De iPhone kost nota bene vrijwel ieder jaar even duur. De iPhone 6 kost € 699 en dat kostte de iPhone 5S vorig jaar ook. Daarmee is de iPhone niet veel duurder dan concurrenten. De Samsung S5 was 100 euro minder bij introductie, maar daar staat naar mijn mening een beter design en meer gebruikersgemak tegenover. En het is net als bij auto’s. Niet iedereen wil in een Kia rijden. Sommigen rijden liever een Volkswagen of een Mercedes.

    PS: De enige keer dat ik in de rij heb gestaan, was voor de iPhone 4S, een paar jaar geleden. Toen ging ik twee uur voor openingstijd naar de T-Mobile winkel in Haarlem. (De Apple Stores waren er nog niet). Maar er kwam helemaal geen rij…! Pas een kwartiertje voor opening kwamen er nog een paar mensen.

  • Profielfoto
    Niels

    Om zo’n massa mee te maken is leuk, maar… Ik heb nu:

    – lekker uitgeslapen
    – net warm gedoucht
    – nu even ontbijten
    – over 1-3 uur wordt mijn iPhone lekker thuisbezorgd:):):)
    – maw. ik kan straks lekker de hele dag met mijn nieuwe speeltje spelen zonder dat ik omval van de slaap en rugpijn

  • Profielfoto
    jackybe67

    @hatolex,

    was ook grappig bedoelt…

    Wij mogen als Apple fans best kritisch zijn, maar ben gewoon die riooljournalistiek moe die je de laatste jaren op het net vind. Als je de video bekijkt van de gebogen iPhone dan stel ik mij de vraag of het wel echt zijn eigen telefoon was . In het begin stelt hij namelijk dat de iPhone al een beetje gebogen was toen hij die morgen opstond…komaan. Er is al een bepaalde druk uitgeoefend geweest op de iPhone vooraleer hij er ook nog eens met veel force aan begint te trekken. Tijdens heel het filmpje heeft een grijns op zijn gezicht, wetende dat dit voor onnoemelijk veel hits gaat zorgen en dat het internet ontploft van de reacties. Hebben we sindsdien nog iets gehoord van andere gebogen iPhone’s?????

    5.000.000 Gmails gehackt, geen reacties
    Scherm van de Moto360 heeft pixelproblemen, geen reacties
    Samsung vervalst benchmarks, geen reacties
    Nexus7 word na 6 maanden onbruikbaar, geen reacties
    Enz…………

    Maar pas op, Apple heeft een probleem met een update en heel de wereld staat op zijn kop. Het zou niet mogen gebeuren, maar we moeten toch alles een beetje in het perspectief zetten.

    Iedereen nog een aangename dag gewenst.

  • Profielfoto
    THX-1138

    Ik heb twee keer een uitnodiging gehad voor een zgn. Apple hiring event om in zo’n store te gaan werken. Als ik dat mallotige gedoe zie van die Apple medewerkers ben ik altijd weer erg blij dat ik er nooit op in gegaan ben.

  • Profielfoto
    jackybe67
  • Profielfoto
    ozzie X

    Sommigen klanten zullen dat klappen en juichen wel geweldig vinden, anderen worden er juist door afgeschrikt. Zoals een aantal anderen hier vind ik het ook een beetje eng en afschrikwekkend.

    @Jackbe67 Vergeet even niet dat Apple bij al zijn introducties extreem veel gratis reclame krijgt. Volle krantenpagina’s, een item in het journaal etc etc. De keerzijde daarvan is dat als er iets misgaat dat ook weer groot nieuws is. Apple weet dat en zou als geen ander moeten weten dat zo’n update 100% goed moet zijn voordat ze hem uitbrengen. Dat is de tol van het succes.

    ZDnet is trouens een echt Microsoft bolwerk dus daar zou ik me zeker niet door laten leiden. Negeren die site.

    Ook een fijne dag nog.

  • Profielfoto
    MacAanZee

    Ja inderdaad. Allemaal een fijne dag nog.

  • Profielfoto
    brabant

    Heb ik gereserveerd in Amsterdam en moet je alsnog 3 uur in de rij staan. Mooi niet dus.
    Dan maar even langer wachten.
    Zeer slecht georganiseerd door de Appstore daar. geven ze zelf ook toe overigens.

  • Profielfoto
    ro_me

    whaha, dat filmpje van dat meisje in de rij! “Waarom zit jij in de rij. Een beetje een gênant verhaal, mijn iphone ging kapot dus moest ik een nieuwe hebben”.

  • Profielfoto
    black-oil

    Enig idee of er nog een lange rij staat in Amsterdam?
    Heb niet gereserveerd, maar wil er wel eentje ophalen.

    Heb echter geen zin om lang in een rij te staan.

  • Profielfoto
    Jesse024

    dus als ik het even samenvat staat er in amsterdam een reserveringsrij van 3 uur? ik kan mijn iphone om 4 uur ophalen en moet er een behoorlijk stukje voor reizen.

  • Profielfoto
    Petje

    Ik stond vannacht bij PhoneHouse in Enschede en was de eerste die om ongeveer 00:05 vandaag de iPhone 6 kocht. Was overigens super gezellig in de relatief kleine rij. Goed gedaan PhoneHouse.. overigens kregen we (1e 100)de 64 Gb voor de prijs van de 16 Gb.

  • Profielfoto
    kingpanzee

    dus als ik het even samenvat staat er in amsterdam een reserveringsrij van 3 uur? ik kan mijn iphone om 4 uur ophalen en moet er een behoorlijk stukje voor reizen.

    Ik werk twee tramhaltes van de Apple Store vandaan, ik had reservering van 12 uur maar stond inderdaad een rij van 3 uur. Ik ben maar weer terug gegaan om verder te werken. Echter zeiden ze dat je reservering van (JOUW TIJD) tot 21:00 geldig is vanwege de drukte.

  • Profielfoto
    zepkleiker

    90% van de reacties op Apple zijn trouwens van niet gebruikers die NOOIT iets van Apple zullen kopen, maar toch het hardste aan de zijlijnen staan te roepen. Dit is pas zielig !!!!!!!!!!!!!!!!

    Want als ze niet meegaan in de hype, kunnen dat alleen mensen zijn die volgens jou niet weten waar het om gaat omdat ze zogenaamd geen Apple-apparaten gebruiken? Wat een onzin zeg. Je kunt prima een hekel hebben aan dit gedrag en gewoon Apple-gebruiker zijn. Ik denk dat je je lelijk vergist in die 90%. Het zal waarschijnlijk zijn dat je HOOPT dat 90% geen Apple-apparaat heeft zodat je een excuus hebt om dit gedrag normaal te noemen.

    Ik ben nu op weg in de trein naar de Apple Store om mijn gereserveerde iPhone op te halen en type dit op mijn iPad, maar ik vind het ook belachelijk gedrag. Ik hoop niet dat je wereld instort nu …:)

  • Profielfoto
    ---

    Gereserveerd. Wel een uurtje moeten wachten. Maar heb nu lekker de plus vast. Wat een verademing. Doei iPad.

  • Profielfoto
    black-oil

    Hoe en waar kan ik reserveren?
    Op de apple site staat wie het eerst komt wie het eerst maalt.

  • Profielfoto
    jackybe67

    @franklinvv,

    mijn wereld is wel meer gewoon dan dit. Ik ga zelf nooit in zo een rij staan, maar om direct deze mensen als idioot te bestempelen vind ik gewoon te ver gaan.

    Mijn andere comment ging over het feit dat er heel veel verschillende fora, de meeste reacties van mensen komen die niets met Apple te maken hebben, maar wel het hardste aan het roepen zijn. Als er artikelen over Google, Samsung, LG en andere verschijnen krijg je daarop gewoon veel minder reacties.

  • Profielfoto
    KarelWillem

    whaha, dat filmpje van dat meisje in de rij! “Waarom zit jij in de rij. Een beetje een gênant verhaal, mijn iphone ging kapot dus moest ik een nieuwe hebben”.

    .
    Ik verwachtte een verhaal als: “Tijdens het verwisselen van mijn maandverband liet ik hem in het bloed vallen, en nu heb ik een nieuwe nodig.”

    Maar nee hoor: ‘hij ging kapot’.:)

  • Profielfoto
    koen

    Mooi hoor dat enthousiasme van die medewerkers. Is weer eens wat anders dan zo’n chagrijnige trut bij het Kruidvat.

    En je bent ook gelijk wakker als je de hele nacht in de rij hebt gestaan:grin:

  • Profielfoto
    wardjj

    Weet iemand of de rij in Amsterdam nu al wat korter is?

    Rond 11:00 stond ik in de rij voor reservering tussen 11:00-12:00, maar toch maar opgegeven aangezien ik nog 2-3 (!!) uur moest wachten. Misschien vanmiddag/vanavond nog even terug om het nog eens te proberen.

  • Profielfoto
    Pietervanos

    Rij Amsterdam was uur geleden max 10 mense

  • Profielfoto
    UtregCity

    @Koen: hear, hear!;-)

  • Profielfoto
    zepkleiker

    Weet iemand of de rij in Amsterdam nu al wat korter is?

    Rond 11:00 stond ik in de rij voor reservering tussen 11:00-12:00, maar toch maar opgegeven aangezien ik nog 2-3 (!!) uur moest wachten. Misschien vanmiddag/vanavond nog even terug om het nog eens te proberen.

    Om 14.30 was ik met mijn reservering (time slot 14.00-15.00) binnen een paar minuten binnen. Toen ik weer naar buiten liep stonden er maar 2 mensen in de rij van mensen die hebben gereserveerd.

    Je hebt best kans dat het straks weer drukker wordt …

  • Profielfoto
    zepkleiker

    @franklinvv,

    mijn wereld is wel meer gewoon dan dit. Ik ga zelf nooit in zo een rij staan, maar om direct deze mensen als idioot te bestempelen vind ik gewoon te ver gaan.

    En dat zegt degene die op een andere site mensen zielig noemt …

    HaHa,

    Android gebruikers die beweren dat iOS8 helemaal vol staat met bugs, jullie moeten echt niet gekker beginnen doen. Wat jullie allemaal blijven uitvinden om te kunnen bashen, snap dit toch allemaal niet goed. Hebben jullie nu echt niets beter te doen dan op elk Apple draadje je ongefundeerde woede te komen etaleren? Zielig !!!

    http://www.nujij.nl/tech-gadgets/bijna-helft-van-iphones-en-ipads-draait-al-op-ios.29620156.lynkx

    Je kunt dus zelf ook rellen hè, boefje.;)

  • Profielfoto
    Pete.Z

    Vanmiddag om een uur of twee belde de postbode aan met mijn iPhone 6, gewoon via Vodafone…..toch wel handig.

  • Profielfoto
    polansky

    De APR’s hebben het weer flink laten afweten.:(
    Reserveer je vorige week tijdens de presales, hebben ze helemaal geen 64GB Space Grays binnengekregen.

  • Profielfoto
    ISS

    Ik was blij verrast dat TNT hier om 13 uur op de stoep stond, vorige week verlengd bij Vodafone:)

    Mooie telefoon inderdaad!

  • Profielfoto
    Blender

    is de iphone in het zilver de zelfde kleur als de mac books?

  • Profielfoto
    leovanh

    Ja zelfde kleur zilver, alleen front heeft witte randenboven en onder ipv grijs of zwart.

    Kon gisteren zo om 18:00 uur in Den Haag binnenwandelen en mijn 6 64gb ophalen zonder wachten.
    Kwam thuis en realiseerde me dat er een piepklein sim-kaartje in moet…. dus vandaag nog even langs t-mobile voor andere Sim-kaart.

  • Profielfoto
    spacefreek

    Blijven de iPhones wel on-display in de stores? Ondanks dat er geen voorraad is? Dan kan ik in ieder geval kiezen en bestellen.. Of is er nog ergens voorraad?

  • Profielfoto
    Clarus

    Voor mijn reservering in de Apple Store in Amsterdam gisteren tussen 10:00 en -11:00 uur werd ik meteen om 10:00 uur door de verkoper opgehaald en een kwartier later was ik een iPhone 6 128GB Space Gray met hoesje rijker.
     
    Verkopen van je oude iPhone kan je daar beter niet doen. Je krijgt er nog minder voor dan in het online recycling programma van Apple, en die bieden al minder dan op Marktplaats e.d.

  • Profielfoto
    maconly

    De APR’s hebben het weer flink laten afweten.:(
    Reserveer je vorige week tijdens de presales, hebben ze helemaal geen 64GB Space Grays binnengekregen.

    Dat heeft meer met apple te maken dan met de resellers.