Verbouwing Fifth Avenue Apple Store begonnen

Door: Yoeri - 10 reacties

Twee maanden geleden verdween de iconische ingang van de Fifth Avenue Apple Store in New York. Een maand later kwamen de bouwplannen naar buiten waaruit blijkt dat Apple de ingang gaat verbouwen. Het aantal glasplaten gaat van negentig naar vijftien; drie voor elke zijde.

TUAW maakte foto’s en een video van de bouwvakkers die de grote glasplaten uitlaadden om ze later te bevestigen. Saillant detail: de Apple Store is nooit dicht geweest vanwege deze werkzaamheden.

[jwplayer mediaid=”27067″]

Reacties

10 reacties
  • Profielfoto
    Dustin24

    Het is echt een Schitterend gebouw, degene die die Store ontworpen heeft (Steve?) verdient echt een lintje! En het word alleen nog maar mooier:lol:

  • Profielfoto
    jobz
  • Profielfoto
    KarelWillem

    Inspirerende video.
    .
    Daar is echt veel tijd in gaan zitten.:lol:

  • Profielfoto
    sam-105

    flink ruitje!

    less is more sullen we maar zegen;)

  • Profielfoto
    RuudBerg

    knap glasbakkie samen met een knappe glazen trap verder is er ook niet veel van te maken van zo’n kelder

  • Profielfoto
    THX-1138

    een foto was voldoende geweest.

  • Profielfoto
    Anoniem ex-lid

    En niemand die val op dat de verbouwing eigenlijk belachelijk hoog bedrag is, dat er iets te veel winst word gemaakt op de laptoppies en iphones.
    We worden net zo hard genaaid als bij de overheid…
    Enige verschil is dat we bij de overheid geen keuze hebben ;).

  • Profielfoto
    filenox

    Wel grappig dat S Jobs nu voor elk zaakje dat met Apple te maken heeft de credits krijgt. Jobs was CEO, geen bedrijf…

  • Profielfoto
    johnkeates

    Ik vind het oude filmpje dat als upcoming door youtube aan het eind getoond wordt veel leuker;) Dat oude filmpje, toen er nog geen iPhone was, en de 5th ave. store nog nieuw was. Geniaal gewoon, steve lekker op tv een verhaaltje doen, geen gezeur, alles nieuw.

  • Profielfoto
    EditadoMundial

    Ik zie dit niet zoals sommige andere hier als geldverspilling maar eerder als een (voor hun) goedkope manier van reclame. In mijn ogen dus alweer een slimme zet van Apple!