Koen van Tongeren
Koen van Tongeren Nieuws 7 december 2010

“Lieve Steve” over MobileMe

Slechte bereikbaarheid, tergend trage uploads, synchronisatiefouten. Nee, als gebruiker van MobileMe heb je het niet makkelijk en dat terwijl toch elk jaar € 79,- betaald moet worden voor Apple’s cloud/synchronisatiedienst. Volgens sommigen was Find My iPhone/iPad de enige MobileMe-funfctie die wél goed werkte en laat die dienst nou nét gratis geworden zijn.

Tijd voor een hartig woordje met de baas dus en dat deed een ontevreden lezer van MacRumors. Hij wou wel eens weten hoe lang hij nog moet wachten voordat Apple MobileMe serieus gaat nemen en stuurde daarom Steve Jobs een mail. Per ommegaande werd hij gerustgesteld: alles sal reg kom in 2011.

De vraag van een ontevreden Apple fan

I love my iPad and iPhone4 and am a huge fan of yours and all that Apple does. I desperately want to stay inside of Apple’e ecosystem as much as possible. However, MobileMe is making it very difficult for me to do so. Unreliable/unpredictable syncing, creating duplicate entries (sometimes scores of them), etc. It’s almost unusable. And I know from forums (including Apple’s own support boards) that I am not the only one experiencing these very real and frustrating problems.

Please tell me it will get better, and soon?

Het antwoord van Steve Jobs

Yes, it will get a lot better in 2011.

Sent from my iPhone

Gelukkig maar, dan heeft Apple dat miljardenkostende datacenter niet voor niets gebouwd.

Reageer op artikel:
“Lieve Steve” over MobileMe
Sluiten