“Lieve Steve” over de iPhone 4

Door: Anth - 70 reacties

In de rubriek “Lieve Steve” behandelen we persoonlijke e-mails die Steve Jobs de wereld in stuurt. Het nieuws over Apple werd deze week vooral gedomineerd door de nieuwe iPhone. Toen de eerste iPhone op 23 juni bij consumenten thuis werden afgeleverd waren de reacties nog positief, gisteren kwamen de eerste grote problemen aan het licht.

Enkele websites die de iPhone mochten testen constateerden dat de behuizing een stuk minder krasvast is dan je van het gepatenteerde glas zou verwachten. De achterkant van verschillende toestellen vertoonden na gebruik krassen. Onduidelijk was echter of het glas aan beide kanten van het toestel hetzelfde is, en of beschadigingen dus ook aan de voorkant van de iPhone 4 verwacht kunnen worden.
Pasquale Dileo waagde het erop en stuurde een e-mail aan Steve Jobs.

“Hello Steve,
I’ll get my new iPhone 4 32gb tomorrow, but I heard some bad info about the back protective glass. Isn’t it manufactured by Gorilla Glass as the front one?
I saw too many scratches after 5 days of use.
Any suggestions about how to prevent this?
Many thanks for this amazing new iPhone.
Cheers”

Het is inmiddels wel bekend dat Steve niet vaak lang van stof is en ook deze keer wist hij zijn antwoord in één zin te formuleren.

“The back glass is the same as the front.”

Een mogelijkheid om de krassen te voorkomen wordt door Steve niet voorgedragen, wellicht helpt een Apple Bumper al een heel stuk.

Dat de bumpers van Apple een uitkomst zijn bij een ander groot probleem waar Apple mee te maken heeft moge duidelijk zijn. Gisteren kwam namelijk aan het licht dat het verwerken van de antennes in de buitenkant van de iPhone misschien toch niet zo’n lumineus idee was. Het aanraken van de linkeronderkant van de metalen behuizing zou namelijk ontvangstproblemen veroorzaken. De iPhone Bumpers zouden de ‘kortsluiting’ van de antennes kunnen voorkomen.
Het euvel wordt in de volgende video gedemonstreerd.

Rory Sinclair vroeg Steve om uitleg:

“So, um, just got my iPhone 4. It’s lovely and all, but this ‘bridge the two antennae to kill your reception’ thing seems to be a bit serious. If I bridge them with my hand or with a piece of metal the bars slowly drop to ‘Searching..’ and then ‘No Service’.
It’s kind of a worry. Is it possible this is a design flaw?
Regards – Rory Sinclair”

Designfout? Ben je gek, je houdt de telefoon gewoon verkeerd vast!

“Nope. Just don’t hold it that way.”

Het is natuurlijk van de zotte dat je je splinternieuwe iPhone niet vast kan houden zoals jij dat graag wilt. Wat is jouw mening over het ontvangstprobleem? Opgeblazen of zorgwekkend?

Reacties

70 reacties
  • Profielfoto
    wardjj

    Opgeblazen…
    .
    Bij de Nexus One in februari nagenoeg hetzelfde probleem, maar omdat dit de iPhone van Apple is wordt het natuurlijk wereldnieuws.

  • Profielfoto
    Tomac5

    Ik vind het belachelijk dat je een bumper zou moeten gebruiken om het toestel naar behoren te laten functioneren. Ze zorgen maar dat het wordt opgelost.

  • Profielfoto
    maxim22

    Die laatste is wel grappig, ik denk wel dat ze daar mee bezig zijn…

  • Profielfoto
    mr.greenish

    Ne kom op, dit moet wel opgelost worden. Hopelijk is het productie fout in de batch iPhones. Of misschien een software update, was toe met de 3g ook een geval. Maar een “bumper” op je nieuwe iphone moeten doen zo dat die werkt zo als die hoort is natuurlijk belachelijk..

  • Profielfoto
    Pieterr

    @wardjj: Het klopt dat het probleem ook bij andere telefoons optreedt.
    Nexus One 3G problems persist after update — is it a design problem?
    .
    Maar dat maakt het probleem er bij de iPhone 4 niet minder vervelend op.

  • Profielfoto
    hair-b

    Ook wel typisch dat ze die bumper direct bij lancering en presentatie gingen promoten, alsof ze er zelf ook achter zijn gekomen tijdens het productie-/testproces…

  • Profielfoto
    Cenobyte

    Volgens mij hebben mensen die links bellen er meer last van. Dan ligt namelijk de palm (haha) van je hand over de zwarte strip en worden de antennes kortgesloten met slechte ontvangst als gevolg. Houd je de iPhone met je rechterhand vast dan zitten je vingers aan die zijde en is er geen kortsluiting.

  • Profielfoto
    Pieterr

    Zie ook http://www.tuaw.com/2010/06/24/double-stevemails-on-iphone-4-reception-just-dont-hold-it-tha/
    .

    Gripping any phone will result in some attenuation of its antenna performance, with certain places being worse than others depending on the placement of the antennas. This is a fact of life for every wireless phone. If you ever experience this on your iPhone 4, avoid gripping it in the lower left corner in a way that covers both sides of the black strip in the metal band, or simply use one of many available cases.

  • Profielfoto
    casperrrrrrr

    iPhone 4 + bumper = koppelverkoop! :crazy:

  • Profielfoto
    thiemodelange

    Ik denk een fout van iOS4. Heb op dit moment ook last op mijn 3G na de update dat mijn signaal wegvalt en alle gesprekken na een paar minuten.

  • Profielfoto
    SirRens

    Het is dus duidelijk, Apple haat linkshandige..:(

  • Profielfoto
    Pepijn Koning

    Of het probleem nou software of hardware matig is, Apple zal met een oplossing moeten komen. De reactie’s van Apple dat je je iPhone maar anders vast moet pakken slaan natuurlijk nergens op.

    Het komt niet vaak voor maar ik ben teleurgesteld in Apple ;).

  • Profielfoto
    mymac

    Eerst maar eens allemaal zelf een iPhone 4 in de hand nemen, daarna eventueel klagen:razz:

  • Profielfoto
    BDT

    Vind het wel jammer. Ik wil bovendien geen bumper hebben, vind ze gewoon lelijk…. ik houd mijn iPhone met links beet en ga dus waarschijnlijk een probleem hebben met mijn iPhone 4:(

  • Profielfoto
    JH90

    @mymac

    Ik ga natuurlijk geen iPhone kopen als ik dit nieuws hoor. Dus klaag ik van te voren over deze bijzonder slechte kwaliteit en waardeloze reactie van Apple.

    Typerend weer is dat mensen het toch gaan verdedigen wat voor mij het verschil tussen een fundamentalistische religie en het Apple geloof toch flinterdun maakt (beiden kunnen niet tegen kritiek:P )

  • Profielfoto
    ctxppc

    Apple heeft nu mij in koud water ondergedompeld! Ik begin al sterk te twijfelen aan de iPhone 4. De prijs was al veel voor mij, maar problemen met het hardwaredesign is een brug te ver. :angry:

    Heeft niemand kunnen inzien dat er een probleem was? Ze hadden toch de iPhone maandenlang voor de introductie getest? Of hadden ze vergeten het te testen zonder vermomming.:confused:

  • Profielfoto
    prullenbak
  • Profielfoto
    iCom

    Kan dit ook niet liggen aan het erg zwakke AT&T netwerk liggen?

  • Profielfoto
    Anth

    wat wel weer mooi is:

    http://thenextweb.com/apple/files/2010/06/zAJ0y.jpg

    :)

    Vraag me af in hoeverre dat opgaat. Voor zover ik weet zijn de problemen enkel met GPRS/3G tijdens telefoongesprekken dat het wegvalt. Op geen enkele foto wordt er gebeld in die houding, Facetime gaat over Wi-fi.
    Of heb ik het mis?

  • Profielfoto
    joopgran
  • Profielfoto
    apenstaartje

    We weten nu in ieder geval waarom Steve tijdens de keynote het niet werkend kon laten zien. Hij hield ‘em gewoon verkeerd vast!

  • Profielfoto
    Mauricio

    Beetje (transparante) nagellak erop en you’re good to go. (Mocht je geen zin hebben om een hippe bumper te gebruiken)

  • Profielfoto
    Have a cigar

    Heeft Steve het een beetje hoog in de bol gekregen van het bezoek van de kameraden gisteren? Of laat ik zeggen: nog hoger in de bol. Als die reactie hierboven inderdaad van S. Jobs is. En al dat geleuter bij D8: “I thought hard en long about this and I’m not gonna let it slide” Dit als reactie op de aanklacht m.b.t. die journalist die een gestolen iPhone in bezit had. Allemaal prachtig natuurlijk die mening van Jobs als het gaat om waar z’n bedrijf voor staat. Maar ze zijn alleen vergeten het ding te testen…. pfftt.

  • Profielfoto
    nielsgaastra

    Wat ik me afvraag, de ontvangst van de iPhone 3GS is al belabberd, als de iPhone 4 nog slechter is, dan ben je icm met T-Mobile helemaal niet meer bereikbaar…?

  • Profielfoto
    casperrrrrrr

    Ook andere hebben dezelfde problemen:
    http://www.macrumors.com/2010/06/24/other-mobile-phones-with-similar-signal-loss-issues/

    Doet toch geen afbreuk aan het feit dat dit ronduit schandalig is? (Reactie van Steve Jobs eveneens)

  • Profielfoto
    Chorro

    Ik had al zo’n vermoeden dat zo’n ‘blote’ antenne niet zo’n best idee was.

    Overigens heb ik met mijn 3GS met iOS4 geen problemen met ’t signaal, dus volgens mij heeft het met iOS4 niet zo gek veel te maken. Denk meer de problemen van dat fail-T-Mobile

  • Profielfoto
    MrGlenneke

    De nieuwe iPhone 4 leek fantastisch maar zo fantastisch is hij toch niet.

  • Profielfoto
    L.J. Koning

    Ook bij de 3GS
    Neem je 3GS en houd hem met beide handen vast, dan zakt het signaal ook geleidelijk weg.
    Mijn HTC-desire heeft dara geen last van.

  • Profielfoto
    Hessel89

    wat doen jullie allemaal moeilijk. zo’n bumper dr op en het is opgelost. veel mensen zouden uberhaubt een bumper er bij kopen zodat ie niet meteen aan diggelen valt laat je em een keer uit je hand glijden oid.:D

  • Profielfoto
    janbloem

    De Nederlandse verkoper van deze iPhone (o.a. TMobile) kan echt gigantische schadeclaims verwachten als het antenne probleem klopt. Een mobiele telefoon hoort gewoon goed te werken, net zoals een wasmachine moet kunnen wassen en een broodrooster brood moet kunnen roosteren. Onder de Nederlandse (en Europese) consumentenwetgeving kan dit de verkoper echt heel veel geld gaan kosten….. Weet iemand hoe dit zit met Amerikaanse consumentenwetgeving?

  • Profielfoto
    Hessel89

    cool. dus iphone 4 kopen en zeuren over de ontvangst = kassa?

  • Profielfoto
    Volkie

    Ook bij de 3GS
    Neem je 3GS en houd hem met beide handen vast, dan zakt het signaal ook geleidelijk weg.
    Mijn HTC-desire heeft dara geen last van.

    Bij de 3g (met iOS4) lukt het mij niet, het signaal is minutenlang hetzelfde gebleven. Heb wel Vodafone, misschien dat daar ook nog een verschil in zit.

  • Profielfoto
    dinck

    Het is toch heel erg consequent dat een bedrijf dat bepaalt wat je wel en niet aan software op je eigen telefoon mag installeren, ook bepaalt hoe je die telefoon wel of niet moet vasthouden? Ik zie het probleem niet…

  • Profielfoto
    1984

    Reikhalzend wordt in Nederland uitgekeken naar de release van de iPhone 4, maar in Amerika druppelen de eerste klachten al binnen. En die gaan wel ergens over: De ontvangst van het nieuwste Apple-speeltje is niet altijd om over naar huis te schrijven.

    Radio Kassa praat erover met Michel Lusthof van de iPhoneclub Nederland. Hier te beluisteren

  • Profielfoto
    pinkie

    Steve Jobs is niet meer dan een een vertegenwoordiger natuurlijk. Als het probleem bekend is doe je extra je best om het te voorkomen, niet dus. Ik heb het zelf wel degelijk en het zal mij een zorg zijn of andere telefoons het ook hebben, gelul. Bumpertje erop en klaar, ja natuurlijk, geen probleem. Maar toch……

  • Profielfoto
    iSponge

    Beetje lullig.. ben linkshandig.. dusja ~_~

  • Profielfoto
    vc

    wat wel weer mooi is:

    http://thenextweb.com/apple/files/2010/06/zAJ0y.jpg
    :)

    Vraag me af in hoeverre dat opgaat. Voor zover ik weet zijn de problemen enkel met GPRS/3G tijdens telefoongesprekken dat het wegvalt. Op geen enkele foto wordt er gebeld in die houding, Facetime gaat over Wi-fi.
    Of heb ik het mis?

    Als je de telefoon zo vast houd heb je geen netwerk en kun je dus ook niet gebeld worden.
    Dan maakt het toch niet uit welke app je momenteel gebruikt.

  • Profielfoto
    Dagaloni

    Wel grappig dat het hier tegenovergesteld werkt. Bij een FM radio heb je beter ontvangst als je de radio aanraakt.

  • Profielfoto
    ottovds

    blijkbaar heeft die baseband engenieer wiens iPhone gestolen was zijn werk door heel die zaak niet zo goed kunnen doen…

  • Profielfoto
    Pieterr

    Gelukkig heb ik weinig last van zweethanden.:lol:
    .

  • Profielfoto
    STEVEJ0BS

    Opgeblazen. Steve Jobs is hier wel mede schuldig aan nu vind ik. Gewoon niet wrijven in dit vlekje.

    Ik kan hem ook wel in m’n reet doen dan heb ik ook geen ontvangst.

    Het zal best zo zijn dat het bereik wegvalt bij een bepaalde manier van vasthouden.
    Als ik mijn vinger precies op het microfoontje hou dan weet ik ook dat degene aan de lijn me niet hoort dus zorg ik dat ik mijn vinger daar vandaan hou.
    Nu de antenne aan de buitenkant zit is dat hetzelfde verhaal. Ik heb begrepen dat het probleem zich voordat als je alle punten van de telefoon vasthoud.

    Maar ik kan me voorstellen dat het voor mensen die niet bewust bezig zijn met een product een gebrek is wat niet is uit te leggen.

    De iPhone is gewoon steeds meer een geavanceerd stukje techniek met sensoren en antennes aan de buitenkant. Gewoon beetje rekening mee houden dat je die niet verstoort bij bepaalde manier van vasthouden.

    Apple heeft het vast wel geconstateerd maar de manier van vasthouden moet dan wel zo vreemd zijn dat de nieuwe techniek gewoon is goedgekeurd.

  • Profielfoto
    Steve Brooklyn

    wat wel weer mooi is:

    http://thenextweb.com/apple/files/2010/06/zAJ0y.jpg
    :)

    Als je goed kijkt zie je dat iedereen die deze iPhone ‘fout’ vast heeft, gewoon bereik heeft… dus… wat kunnen we concluderen ;0 ?

  • Profielfoto
    bluntedboywonder

    Dat de fout bij de Nexus One ook al voorkwam is eerder SLECHT nieuws voor de iPhone 4. De iPhone is toch zeker wel beter dan de Nexus,of niet dan? Zoiets verwacht je misschien bij een Nexus, maar toch niet bij een iPhone.

    Dit is gewoon slecht van Apple. Dit zou bij de eerste testronde al verbeterd moeten zijn.

  • Profielfoto
    mallepietje

    Wat een reacties van Steve kort maar krachtig.
    Ik ga er van uit dat die genoemde problemen wel wat meevallen, men dikt het toch altijd wat aan. Ga zo toch maar eentje reserveren op http://www.deiphone4g.nl want wordt steeds nieuwsgieriger naar dit toestel.

  • Profielfoto
    STEVEJ0BS

    Ik heb even wat filmpjes zitten kijken. Jezus zeg, wat een domme mensen.

    Echt in elk filmpje zie je dat ze de hele antenne afdekken met hun hand. Vervolgens knijpen ze de iPhone zowat fijn.

    Vind je het gek dat het signaal wegvalt??

  • Profielfoto
    klonic

    Ik wil sowieso wel iets van een plastickje om het toestel zodra ik hem heb, wat nog even zal duren. Mijns inziens is dit toch wel een vrij ernstig probleem waarvan ik me kan voorstellen dat het voor sommige mensen onacceptabel is. Mocht dit tot een rechtzaak komen dan geloof ik dat dit wel een probleem kan worden voor Apple, maar zo ver komt het niet denk ik.

    Anders kan je een plakbandje om je iPhone doen.

  • Profielfoto
    mavje

    eerst maar eens horen hoe het in europa met dit probleem zit. lees ook veel over locatie-gebonden dropped calls.

  • Profielfoto
    bluntedboywonder

    En daarom mensen: wees voorzichtig met het zijn van een early adopter:P

  • Profielfoto
    Dems

    Plakband schijnt ook te werken.

  • Profielfoto
    Jandejoop

    Tja, ik heb dus gewoon een schijthekel aan die bumpers. Maak je zo’n design en dan gooi je er ff een teringlelijke condoom omheen. Nou, rot maar op met zooi. Ik wil een iPhone zonder onzin. Reactie van Steve is waardeloos en ik vind dat in dit geval niet kunnen!

  • Profielfoto
    patrickheiloo

    Vorige week: ik kan niet wachten op de nieuwe iPhone 4. Nu: weg met dat ding. Dit is absoluut waardeloos, ik ben linkshandig en hou met telefoon altijd zo vast. Je zal maar in nood zitten! Krijg je een slap antwoord van Steve en word je ook nog een bumper aangesmeerd.

    De nieuwe iPhone was ook al onderwerp bij Kassa op Radio 1, hopen dat er lekker wat klachten binnenstromen. Zodra de iPhone 4 normaal gebruikt kan worden zonder een aantal dagen te wachten tot je scherm normaal is koop ik hem pas.

    En dat hele reclame gedoe rondom de iPhone van Apple is gewoon Photoshop als je het mij vraagt. Net als de keynote, kan iemand zich het WIFI probleem herinneren met de iPhone 4, geen 3GS die er last van had volgens mij…

  • Profielfoto
    iAlwin

    Wat is jouw mening over het ontvangstprobleem? Opgeblazen of zorgwekkend?

    Van de zotte, echt een goed punt om die telefoon es niet aan te schaffen. Al kun je daar bij een Apple Fanboy niet bij aankomen, die zal hetzelfde zeggen.

  • Profielfoto
    JeremyvanVliet

    “Nope. Just don’t hold it that way.”

    Yeah right Sherlock!

    Ik vind het echt ongelofelijk jammer dat er op deze manier mee om wordt gegaan.
    Door de problemen die ik heb met iOs4 heb ik al zitten twijfelen om toch over te stappen naar Android of Blackberry….
    Dit maakt het niet echt beter

  • Profielfoto
    milann

    Laten we het nou maar gewoon allemaal afwachten hoe het hier in Nederland gaat. Die Amerikanen blazen de boel altijd erg op..

    En wie zegt dat die emails echt van Steve Jobs afkomen? Mensen verzinnen veel om in het nieuws te komen.

  • Profielfoto
    vc

    Laten we het nou maar gewoon allemaal afwachten hoe het hier in Nederland gaat. Die Amerikanen blazen de boel altijd erg op..

    En wie zegt dat die emails echt van Steve Jobs afkomen? Mensen verzinnen veel om in het nieuws te komen.

    “Gripping any phone will result in some attenuation of its antenna performance with certain places being worse than others depending on the placement of the antennas. This is a fact of life for every wireless phone. If you ever experience this on your Phone 4, avoid gripping it in the lower left corner in a way that covers both sides of the black strip in the metal band, or simply use one of many available cases.”

    De quote is officiel bevestigd door Apple:wink:

  • Profielfoto
    MacAanZee

    Als linkshandige beller ga ik er dus blijkbaar meer last van krijgen. En laten we nou eerlijk zijn: het is gewoon een constructiefout. Iets waar niet over is nagedacht. Blijkbaar geen linkshandige beller op de ontwerpafdeling van Apple. En dat is weer raar want onder intelligente mensen zijn procentueel veel meer linkshandigen ;):)

  • Profielfoto
    MacAanZee

    Overigens gaat het T-Mobile signaal altijd op en neer, ook als de iPhone gewoon op tafel ligt. Het is bijna nooit stabiel.

  • Profielfoto
    Yip

    En daarom mensen: wees voorzichtig met het zijn van een early adopter:P

    Wat een onzin. Van zo’n groot, profesioneel bedrijf mag je dit soort problemen niet verwachten. Want zo ‘early’ adopt je die iPhone helemaal niet, hij is daar immers officieel te koop… vreselijk woord trouwens ‘early adopters’….

  • Profielfoto
    MouseMighty

    Early adopters een vreselijk woord? Ok dan lees je, nerds-die-gelijk-altijd-het-nieuwste-van-het-nieuwste-moeten-hebben. Ik gebruik al jaren de Apple producten maar heb nog nooit een rev. A model gekocht. En ja dieze iPhone 4 is een rev. A zeker i.c.m. het iOS 4. Het “nieuws”? Ach boehoe, het werkt iets minder goed bij een aantal. Gelijk wordt alles op internet gepleurd en afgefakkeld. Pffff, als het nou bij 80% van de mensen voorkomt zeg ik, ja je hebt een punt.

  • Profielfoto
    Jeroen-B

    Early adopters een vreselijk woord? Ok dan lees je, nerds-die-gelijk-altijd-het-nieuwste-van-het-nieuwste-moeten-hebben. Ik gebruik al jaren de Apple producten maar heb nog nooit een rev. A model gekocht. En ja dieze iPhone 4 is een rev. A zeker i.c.m. het iOS 4. Het “nieuws”? Ach boehoe, het werkt iets minder goed bij een aantal. Gelijk wordt alles op internet gepleurd en afgefakkeld. Pffff, als het nou bij 80% van de mensen voorkomt zeg ik, ja je hebt een punt.

    Dat heb je even mooi omschreven! Daar ben ik het nou echt 100%, nee 200% mee eens.

  • Profielfoto
    bhaenraets

    Ik vind het onbegrijpelijk dat er OMT leden zijn die dit probleem goedpraten. Het is een enorm probleem, een domme fout van Apple, iets wat in tests naar voren had moeten komen. Sterker nog: het is vermoedelijk ook iets wat in tests naar voren ís gekomen, maar opzettelijk genegeerd, wat het een nóg dommere fout maakt. Ik vind het onbegrijpelijk van Apple dat dit product zo in de markt gezet is, en ik vind het onbegrijpelijk dat er OMT leden zijn die een dergelijke blunder goedpraten.

  • Profielfoto
    STEVEJ0BS

    Ik heb begrepen dat het probleem wel meevalt bij normaal gebruik.
    Kijk maar eens filmpjes. De mensen die er last van hebben houden het toestal op zo’n krampachtige manier vast dat het gewoon logisch is dat het signaal wegvalt.

  • Profielfoto
    bennie

    Het laatste antwoord van Steve is op zich wel grappig. Maar serieus is het probleem natuurlijk wel…:smile:

  • Profielfoto
    maconly

    Hebbe hebbe hebbe

    Ik vind zo’n bumper wel mooi en anders gaat er een hoesje om heen.

    Ik ga er wel van uit dat het productieproces iets aangepast wordt.

  • Profielfoto
    MouseMighty

    @bhaenraets Testomgeving? Je kan nooit zo testen als in de grote wijde wereld met alle beperkingen en variabelen die daar gelden. Kijk eens naar het T-Mobile netwerk probleem? Is dat de schuld van Apple? De 1 zegt:” Ja want ze hadden met een betere of meerdere providers in zee moeten gaan”, de ander zegt;” Nee want het is T-Mobile gerelateerd”. Ik heb op mijn iPhone 2G (Vodafone) 99,99% bereik. Eerst maar eens kijken of dezelfde klachten in Europa ook de kop opsteken?

  • Profielfoto
    GForce85

    Ik vind dat het niet moet kunnen. Toch heb ik wel het idee dat het toestel uitgebreid getest is in de praktijk ;). Apple neemt alleen genoegen met het beste. Ik weet dus niet of het echt een serieus probleem vormt. Anders hadden ze die nieuwe iPhone echt niet zo de markt op gedaan. Toch?

  • Profielfoto
    bhaenraets

    @MouseMighty Het T-Mobile netwerkprobleem is niet de schuld van Apple – je kan een autofabrikant niet de schuld geven als er files op de wegen ontstaan. Het feit dat de verbinding wegvalt als je de iPhone op een bepaalde manier vasthoudt is iets wat je had moeten vinden in je testopstelling, anders deugt je testopstelling niet. Om de analogie even door te trekken: een autofabrikant komt er niet mee weg als zijn auto niet meer wil starten zodra er mensen in zitten…

  • Profielfoto
    macmartijn

    het is denk ik geen softwarefout en het is niet opgeblazen, het is voor mij DE reden om geen iPhone 4 aan te schaffen, omdat ik echt niet mijn wil uitkijken hoe ik em in mijn handen heb als ik bel/internet. Bij een kleine aanraking voor overbrugging tussen de twee metalen gedeeltes is het signaal al weg, lijkt mij verschrikkelijk irritant. Vooral voor de prijs echt niet ok.

  • Profielfoto
    ernst.

    :sarcastic: Ik zit er hard over na te denken om Jobs een mail te sturen met”

    ” Hey old hippie, what’s up, tell me, are you ever wrong or simply insane? “”

    :D, ik zal verbaast zijn als hij mij antwoord

  • Profielfoto
    bhaenraets

    @macmartijn: Inderdaad, onacceptabel.
    @ernst.: Ik ook.