Nieuwe ‘Get a Mac’ aflevering: PC Innovation Lab

Door: Statenweg - 15 reacties

Reacties

15 reacties
  • Profielfoto
    Double_UK

    Ik denk dat het tijd wordt om eens een punt te zetten achter deze reeks.

    Het was leuk in het begin. Maar ik zie soms op tv of in de bioscoop reclames van andere merken computers of smartphones die gewoon laten zien wat je er allemaal mee kan doen. En dat werkt voor mij toch nog het best.

    WAAROM heb je een Mac nodig? Daar moet het volgens mij over gaan.

  • Profielfoto
    THX-1138

    Ik denk dat ’t typisch amerikaanse “humor” is. Ik denk dat dit soort dingen in Nederland niet echt aanslaat. Apple zou zichzelf er mee belachelijk maken denk ik.

  • Profielfoto
    computer space

    Ik denk als ze willen dat mensen switchen, dat ze vooral eens de filmpjes in Flash/Silverlight moeten publiceren. Eerst lekker maken, dan pas Quicktime door de strot duwen. Ik weet dus niet waar het filmpje over gaat. Een Linux PC per post verzenden? Of was die vent geen Linux, maar was dat Playstation 3 in een bubbelplastic afslank-pak? Hij ziet er wel wat Japans uit, dus ik denk toch dat laatste.

  • Profielfoto
    Mac Marcel

    Ik vind ze nog steeds geweldig, vooral het prachtige acteerwerk van PC. Volgens mij zou dit ook prima in Europa werken. De humor is wat mij betreft subtiel genoeg om voor Engels door te gaan:-)

  • Profielfoto
    MrPinda95

    Saaier en saaier …

  • Profielfoto
    WiBo1953

    Kinderlijk…

  • Profielfoto
    sven-

    @ Double-UK: maak je een grapje? Ga nog eens alle Mac vs. PC ads bekijken, er zijn er genoeg waar wel de kracht van de Mac (dan wel de kracht van Apple) vermeld wordt of verstopt zit.

    Vergelijk dat eens met de ads van Microsoft. Wat een teleurstelling is dat! Buy a PC, buy a PC, cheap cheap cheap, games games games etc. Nooit hoor je daar iets over wat goed is aan Windows. Powerusers on Windows? Microsoft has forgotten its powerusers.

  • Profielfoto
    ozzie X

    Holy christ, deze is wel het dieptepunt van de serie zeg!
    Deze commercials zijn gelukkig niet voor ons bedoeld, dus laat Apple zelf maar uitzoeken hoe ze het beste de US switcher kunnen bereiken. Hier in NL zou het concept in ieder geval niet meer werken.

  • Profielfoto
    mathijsbernson

    Ik vind ‘m wel geinig.:)

  • Profielfoto
    NTG

    ze moeten gewoon iets nieuws bedenken en dan wereldwijd uitzenden (vooral in Europa (met Nederland) en Noord/zuid-Amerika en japan), en dan moet vooral worden ingespeeld op de gewone man en niet de zogenaamde creatieve dingen (waarvan je een deel eigenlijk ook op een PC kan doen (Dreamweaver, Photoshop, Flash enz.)). dus dat word een campagne over een de Spyware en Virusloosheid van Mac OS X, de gebruiksvriendelijkheid van iLife, iWork, Mac OS X, Timemachine en de snelheid en dergelijke. maar zonder keiharde en schaamteloze vergelijkingen met Windows.

    en dan het bij voorkeur met echte (onbekende) nederlanders. want nu zijn “wij” (de Apple-fans/OMTers) een van de weinige vormen van marketing van Apple in Nederland/België.

  • Profielfoto
    Bart01

    Flauw.

  • Profielfoto
    BSDaemon

    :( Ooit waren ze scherp en hilarisch… Nu zijn ze flauw… Helaas. Maar acteurs blijven idd erg goed.

  • Profielfoto
    iJoost

    Ach, ik vind ze wel grappig. Zeker na de recente krampachtige pogingen van Microsoft.

  • Profielfoto
    coenremmelts

    Eindelijk weer eentje die grappig is:)

  • Profielfoto
    Pokerface

    Ze worden steeds slapper…