remier
remier Nieuws 22 maart 2005

LuxPro’s Shuffle clone blijkt publiciteitsstunt

Zoals we al eerder schreven over de iPod Shuffle imitatie van LuxPro op de Cebit beurs in Hannover, blijkt het geheel een publicatiestunt geweest te zijn van het bedrijf om zo de aandacht te vestigen — aldus Peter Rojan van Engadget.

Jack Campbell van DVForge had gelijk na de bekendmaking van de Shuffle clone op Cebit contact met LuxPro opgenomen voor resale informatie, uit verdere gesprekken is hierbij naar voren gekomen dat LuxPro tijdens de lancering van de iPod Shuffle in januari al een USB 2.0 MP3 speler in ontwikkeling had en op deze manier een graantje mee wilde pikken van het succes van Apple om zo de snel aandacht te krijgen.

Uiteindelijk is het de bedoeling van LuxPro om voor andere bedrijven uniek ontworpen spelers te ontwerpen die gebruik maken van de Super Shuffle techniek.

Reageer op artikel:
LuxPro’s Shuffle clone blijkt publiciteitsstunt
Sluiten