And again the winner is …
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.onemorething.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2003%2F05%2FApple_logo_rood.png)
Apple! Marketer of the year. Het stopt blijkbaar niet. Men zal Apple blijven overdonderen met prijzen of ze het willen of niet. Naast al 2 keer een Award voor product of the year met de ITMS, volgens de Forbes poll ook nog eens beste commercial, heeft het de laatste weken al aardig wat Awards geregend.
Dat Apple’s ITMS product of the year zou worden daar sta je als Mac gebruiker niet van versteld omdat je zelf weet hoe eenvoudig Apple’s producten werken en dat is Advertising Age blijkbaar ook opgevallen.
Citaat: |
Apple has proved itself a great marketer. It has achieved incredible levels of brand loyalty and created an army of evangelist users not because of its great advertising — though certainly its print and TV work was among the best in 2003 — but because it focuses, in everything it does, on the consumer. That’s why Apple is Advertising Age’s 2003 Marketer of the Year. |