One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Mac Apps (Overige) » Zoek programma om te indexeren

Zoek programma om te indexeren

Canus

Canus op 07 januari 2005 #

Ben opzoek naar een programma die een indexering kan maken van je harde schijf of een willekeurige folder [als voorbeeld werdt de mogelijkheid gegeven een indexering te maken van je muziek folder] en kon dit als tekstbestand bewaren.
Ik heb er over gelezen in een forum of in een weblog, maar kan niet meer terugvinden welke. Kon het niet meteen downloaden, want mijn mac was stuk.

Weet iemand misschien hoe dit programma heet?

JeePee

JeePee op 07 januari 2005 #

Heb je al op MacUpdate.com of Versiontracker.com gezocht? Staat hij hier op MacUpdate.com bijvoorbeeld bij?

Eddie

Eddie op 07 januari 2005 #

Met het programma Folderlister kun je een index maken.

http://www.p-edge.nl/applications.html

Canus

Canus op 07 januari 2005 #

Beste JeePee,

Op Versiontracker.com had ik al gezocht, maar ik kon hem met de info die ik had niet vinden.

MacUpdate.com kende ik nog niet, maar zal ik toevoegen aan het lijstje.

Beste Eddie,

Folderlister was inderdaad het programma dat ik zocht [vind het nu niet zo vreemd dat ik het niet kon vinden omdat index niet in de naam voorkomt].

Heel erg bedankt voor de snelle hulp.

draaischaap

draaischaap op 07 januari 2005 #

In de finder folders kopieren en plakken in een tekst-bestandje doet hetzelfde als folderlister.

edit: niet recursief of met opties als grootte en datum, maar alleen de filenames.

Over dit topic

Gestart op 07 januari 2005 door Canus

Laatste reactie door draaischaap

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen