Xtorrent
Bertie Wooster op 15 juni 2012 #
Sinds een aantal maanden geeft Xtorrent nauwelijks zoekresultaten meer, laat staan dat zoekresultaten binnengehaald kunnen worden. Weet iemand wat hier aan de hand is/wat te doen?
Indomarco op 15 juni 2012 #
Ja, had er ook al last van. Weet niet wat er aan de hand is. Werk er niet meer mee.
Allereerst Acquisition en nu Xtorrent, jammer voor de maker. Had voor beide serials gekocht.
Werk nu met Transmission
KarelWillem op 15 juni 2012 #
Yep, ook hier nauwelijks wat te vinden in XTorrent.
Vuze doet nu het ‘vuile’ werk.
hendrik ijzerbroot op 15 juni 2012 #
Ik heb het programma nooit gebruikt, maar jullie zijn niet de enige. Hier staat een discussie waaruit blijkt dat de maker geld ontvangt van gebruikers terwijl hij (waarschijnlijk) wel weet dat zijn programma niet meer werkt. XTorrent zou om de een of andere reden door de beheerders van trackers in de ban zijn gedaan. (Althans: volgens één van de reacties.)
KarelWillem op 16 juni 2012 #
Alle wat zoeken en vinden niet combineert haat ik als de pest.
Dat beheerste XTorrent als de beste.
En als je door de rommel heen kijkt die Vuze bevat, doet die dat ook uitstekend.
Brambo1978 op 16 juni 2012 #
en direkt torrents downloaden met de ipad?
Ik gebruik nu transmission met ifile, zijn hier ook andere oplossingen voor?
hendrik ijzerbroot op 16 juni 2012 #
KarelWillem - op 16 juni 2012Alle wat zoeken en vinden niet combineert haat ik als de pest.
Dat beheerste XTorrent als de beste.
En als je door de rommel heen kijkt die Vuze bevat, doet die dat ook uitstekend.
Ik heb jaren lang met Vuze gewerkt KW, maar opeens trad er een probleem op met Vuze en één van de torrent sites (sumotorrent). Het torrent bestand dat voorheen na de download ervan direct Vuze aan het werk zette zorgde steeds voor een foutmelding. En omdat ik vaak op sumotorrent kwam ging ik kijken of b.v. uTorrent er (nog) wel mee overweg kon. Vandaar dat Vuze naar het tweede plan is gedrongen door uTorrent.
KarelWillem op 16 juni 2012 #
Ach ja, en zo blijven we lekker bezig.
Gelukkig werkt het hier nog naar behoren.