Word 2011

Paul van Meurs

Paul van Meurs op 11 november 2012 #

Na installatie van mountain lion op mijn Imac werk mijn word 2011 niet meer ( ook powerpoint en excel ) Outlook werkt gelukkig nog wel.
Wat ik ook doe het programma start kort op en dan weigert het de lettertypen te laden en sluit zichzelf af.
In eerste instantie werkte de word applicatie nog wel als ik als gastgebruiker inlogde maar ook dat lukt niet meer.
Ik heb daarna 2011 office opnieuw geïnstalleerd; toen deed niets het meer; ook outlook niet meer (identiteit niet meer te vinden)
Gelukkig kon ik het verwijderde officepakket terug halen uit de prullenbak waarna outlook weer werkte (word enz nog niet)
Alles geprobeerd (wat ik dan weet) niets lukt.
Wie kan helpen.

Paul.

Kdingo

Kdingo op 11 november 2012 #

Misschien ligt het aan een lettertype?

Heb je onlangs een lettertype geïnstalleerd?
Je kunt alles vinden onder Programma’s>Hulpprogramma’s>lettertypecatalogus

Gastje8

Gastje8 op 11 november 2012 #

Heb je Office wel al eens geüpdated (gratis)? Volgens mij werken de eerste versies van Office 2011 niet i.c.m. Mountain Lion.
Start om dit te controleren Microsoft AutoUpdate op die als het goed is mee is geïnstalleerd met Office 2011 en controleer op updates. Als er updates zijn, installeer die dan uiteraard (controleer na installeren nog eens op updates omdat vaak voor nieuwere updates oudere updates vereist zijn en doe dit totdat er geen updates meer zijn). Doet hij het nu wel?

Paul van Meurs

Paul van Meurs op 11 november 2012 #

Dank je voor je tip
Lettertypen heb ik niet geïnstalleerd, ik denk dat het daar niet aan kan liggen.

Moet ik om te updaten niet eerst Word, Excel of PPoint kunnen opstarten.
Zo niet waar vind ik dan dat updateprogramma

cids

cids op 11 november 2012 #

Start Outlook op, kijk bij het Help menu, daar staat “check for updates” of iets vergelijkbaars in het Nederlands… doe dit net zo lang tot alle updates geïnstalleerd zijn!

Over dit topic

Gestart op 11 november 2012 door Paul van Meurs

Laatste reactie door cids

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen