One More Thing » Community » Forum » Mac Hardware » Airport & Netwerken » [Opgelost] Wifi werkt niet op iPad & iMac, Macbook & iPhone wel

[Opgelost] Wifi werkt niet op iPad & iMac, Macbook & iPhone wel

iFlorens

iFlorens op 22 november 2010 #

Hee,

sinds net vanmiddag doet mn draadloze wifi het opeens niet meer op mn iPad en mn iPhone, het doet het nog wel op mijn Macbook, en ik weet niet zeker of het het op mijn iMac doet, het geeft wel aan dat hij het doet, maar toen ik het ethernet stekkertje eruit trekte stopte wel mn downloads, dus dat ga ik niet nog een keer proberen. Alle andere draadloze apparaten (die niet van Apple zijn) werken ook.

Dus, weet iemand hier wat vanaf, wat kan ik er aan doen? Mijn iPhone is een 3Gs en mn iPad is 32 GB wifi, voor het geval dat dat nuttig kan zijn.

Alvast bedankt!

Groetjes
UPDATE:
Ik heb het nog even geprobeerd metde stekker erin eruit te trekken, maar dat werkte niet. Mn iPhone heeft nu wel weer wifi verbinding maar mn iPad en mn iMac niet. Mn iMac werkt wel met Ethernet.

Michaeltje

Michaeltje op 22 november 2010 #

Is ‘t sinds de update van de iOS dat je niet meer via WiFi kan?

iFlorens

Nee, want die update is er toch nog niet? :o  

Iig, is sinds vanmiddag

webracer

webracer op 22 november 2010 #

Heb je de router al eens zonder stroom gezet? Heb dit probleem soms ook met de iPad. Meestal brengt het volgende oplossing:
- iPad volledig uitschakelen door de aan/uitknop lang in te houden en vervolgens bij zet uit naar rechts te slepen
- router uittrekken en minuutje wachten
- router terug insteken en minuutje wachten
- iPad terug aanzetten en testen.

iFlorens

Jaa, het werkte =D Bedankt!

webracer

webracer op 22 november 2010 #

Graag gedaan. Hier op dit forum hebben anderen mij ook al geholpen.

Over dit topic

Gestart op 22 november 2010 door iFlorens

Laatste reactie door webracer

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen