WhatsApp

Sar8

Sar8 op 10 juni 2012 #

ik had net WhatsApp gedownload op mijn iPod touch, maar als ik dan op die app klik dan staat er;Sorry, uw apparaat word niet ondersteund.
weten jullie wat dat betekent !!?
en kan ik wel WhatsAppen dan ??
groetjes

Yggdrasil

Yggdrasil op 10 juni 2012 #

Hey,

Geen reden om twintigduizend vraagtekens achter je post te zetten. Eentje is genoeg.
WhatsApp wordt niet (meer) ondersteund op een iPod touch. Dat staat trouwens ook vermeld in de iTunes Store bij de App.

Enkel via een achterpoortje is het mogelijk om het werkend te krijgen (denk ik). Meer info vind je hier.

jesper211232

jesper211232 op 10 juni 2012 #

Als je ipod is gejailbreakt dan kan het wel dan moet je in cydia whatspad downloade en dan whatsapp.
zonder jailbreak is het onmogelijk

Stanniieeee

Stanniieeee op 10 juni 2012 #

WhatsApp is niet (meer) mogelijk op de iPod touch, want nu moet je bij Whatsapp
je eigen telefoonnummer invullen bij Whatsapp, omdat Whatsapp je simkaart controleert
tijdens het instellen van jouw persoonlijke gegevens van de app. Ik heb zelf een iPhone 4S en
ik moest, toen ik Whatsapp downloadde, mijn eigen 06-nummer invullen, en aangezien de iPod touch
geen simkaart heeft, kun je dus geen Whatsapp meer op de iPod.

IBram15

IBram15 op 10 juni 2012 #

Zoals Jesper zegt is het via Jailbreak wel gewoon mogelijk. Ik had Whatsapp op m’n iPad en de iPod Touch van m’n broertje staan, en werkte goed. Moest natuurlijk wel iedere keer andere telefoonnummers invoegen!

Dr. User

Dr. User op 10 juni 2012 #

Dan vind ik dat Whatsapp niet te downloaden moet zijn op iPod touch uit de App Store!

jesper211232

jesper211232 op 10 juni 2012 #

ik heb whatsapp ook niet gedownload uit de app store maar van installous 5.
dus dat helpt niet.

En ik heb een keer me tel nr. moeten invoeren gwn me eigen nr. van me telefoon.

HereIsTom

HereIsTom op 10 juni 2012 #

I.p.v. WhatsApp kun je beter eBuddy gebruiken op je iPod of iPad :thumbsup:
Met eBuddy kun je ook met veel meer mensen contact maken omdat het gebruikt maakt van diverse sociale media!

AppleStef

AppleStef op 10 juni 2012 #

:angry: STOP MET DIE SPAM!!!!!!!!!!

IBram15

IBram15 op 10 juni 2012 #

Maar hij wil geen eBuddy, hij heeft een vraag over Whatsapp –’

Yggdrasil

Yggdrasil op 10 juni 2012 #

HereIsTom op 10 juni 2012

I.p.v. WhatsApp kun je beter eBuddy gebruiken op je iPod of iPad :thumbsup:
Met eBuddy kun je ook met veel meer mensen contact maken omdat het gebruikt maakt van diverse sociale media!

Ben je simpel van geest ofzo? Een moderator heeft je post aangepast met de melding dat je géén reclame mag maken voor je eigen website en toch doe je het opnieuw? :slant:

eelkef

eelkef op 10 juni 2012 #

Als je iPod gejailbreaked is, kun je whatspad downloaden, dan werkt het prima. Je heb dan gewoon 1 telefoonnummer nodig en kunt normaal chatten.

TypeWriter

TypeWriter op 13 juni 2012 #

Zou het niet handiger zijn als iMessage berichten kon uitwisselen met Whatsapp?

eelkef

eelkef op 13 juni 2012 #

Zou wel handig zijn, maar denk niet dat het zal gebeuren.

didact

didact op 06 februari 2013 #

ik heb whatsapp via cydia 6.1 gedownload.
eerst heb ik Appcake gedownload, later whatsapp, maar hij geeft bij mij ook aan dat het niet ondersteund is.
iemand tips?

koen

koen op 06 februari 2013 #

Kopen in de AppStore ?

didact

Nee dat is geen optie XD
+ dat ik ook nu es wil leren hoe ik met zulke problemen om wil gaan (om eventueel anderen te helpen)

didact

okay ik heb het al:
heb je ook cydia 6.1, en je hebt appcake (via bronnen toevoegen, url moet je ff vragen) dan download je de LAATSTE VERSIE van whatsapp, en bij gewoon cydia download je whats pad, die zorgt ervoor dat je whatsapp kan runnen.

Over dit topic

Gestart op 10 juni 2012 door Sar8

Laatste reactie door didact

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen