One More Thing » Community » Forum » Pro » Audio & Video » Welke editing software voor muziekvideos?

Welke editing software voor muziekvideos?

nicolaas61

nicolaas61 op 01 januari 2012 #

Hallo,
ik maak nu al een tijdje YouTube video\’s, waarin ik covers speel. Hierbij gebruik ik nu GarageBand en iMovie, en ik ben vooral bij iMovie niet tevreden met de mogelijkheden, dus wil ik iets beters.
Wat ik vooral wil is meerdere beelden op 1 scherm. Nu ben ik bewust van de picture in picture functie, maar dat kan maar 1 keer, dus 2 beelden bij elkaar. Ook wil ik meer mogelijkheden wat betreft twee beelden naast elkaar, hiermee bedoel ik wel gedeelte van de opname in beeld is, en niet per se het midden.

Alvast bedankt,
Nicolaas

Dit is mijn kanaal: http://www.YouTube.com/pianoforpeople
Tips zijn altijd welkom!

Vassilli

Vassilli op 01 januari 2012 #

Final Cut 7/X of Adobe Premiere. Daar kom je al een heel eind mee :wink:

MouseMighty

MouseMighty op 01 januari 2012 #

Tja dan zal je naar een meer professioneler pakket aan de slag moeten. Bijvoorbeeld Final Cut Pro of Adobe Premiere. Daar hangen ook een wat steviger prijskaartje aan dan aan iMovie.

menu

menu op 01 januari 2012 #

Final cut pro x lijkt me het handigst, het lijkt een beetje op imovie,het kan alles wat je wilt, je kan je oude projecten openen en het werkt samen met garageband. Wel 240 euro .

nicolaas61

nicolaas61 op 04 januari 2012 #

Dank, prijs maakt me niet uit aangezien ik in eerste instantie toch wel voor de illegale download ga ;)

Over dit topic

Gestart op 01 januari 2012 door nicolaas61

Laatste reactie door nicolaas61

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen