One More Thing » Community » Forum » Mac Software » macOS » Vraagteken in finder

Vraagteken in finder

Profielfoto van Hidde Collee

Hidde Collee op 16 februari 2017 #

Wanneer ik bijvoorbeeld een Keynote presentatie op een andere locatie wil zetten, krijg ik niet de mogelijkheid om hem op m’n bureaublad te zetten. Wel staat er een vraagteken, hoe kom ik daar van af?

Profielfoto van GoeieDag

GoeieDag op 16 februari 2017 #

Dit is een afbeelding van een dialoogvenster?
Deze laat de Navigatiekolom van een Finderscherm zien. Dus daar moet je zijn en dit bestand even verwijderen (deze is er per ongeluk in gezet, vermoed ik). Staat Bureaublad daar niet is, moet je ‘m er even in zetten via de Finder voorkeuren.

En als je op het woord ‘Andere…’ klikt, krijg je een uitgebreid dialoogvenster, waar je meer keuzes hebt.

Dit is een afbeelding van een dialoogvenster?
Deze laat de Navigatiekolom van een Finderscherm zien. Dus daar moet je zijn en dit bestand even verwijderen (deze is er per ongeluk in gezet, vermoed ik). Staat Bureaublad daar niet is, moet je ‘m er even in zetten via de Finder voorkeuren.
En als je op het woord ‘Andere…’ klikt, krijg je een uitgebreid dialoogvenster, waar je meer keuzes hebt.

De Navigatiekolom van Finder staat bureaublad wel, en geen vraagteken…

In de navigatiekolom van Finder staat bureaublad wel, en geen vraagteken…*

Profielfoto van SvS

SvS op 17 februari 2017 #

Vraagteken = Doorgaans een verbroken verbinding met dat betreffende map, die op je thuisserver staat.
Dus het is gelinkt aan externe map in je thuis (=lokale) netwerk. Maar als je zegt dat het je bureaublad is, is het vreemd. Idd even weghalen uit navigatiekolom in Finder en vervolgens weer erbij zetten.

En als je op ‘Andere…’ drukt, kun je dan niet vervolgens je bureaublad selecteren?

Hidde Collee op 17 februari 2017 #

Ik heb een document verplaatst naar bureaublad, maar het vraagteken blijft er staan. Enig idee hoe dat vraagteken weggaat?

Over dit topic

Gestart op 16 februari 2017 door Hidde Collee

Laatste reactie door Hidde Collee

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?