One More Thing » Community » Forum » Algemeen » Winkels & Providers » Vraag over korting in A-Mac en iCentre

Vraag over korting in A-Mac en iCentre

Hanhart

Hanhart op 13 februari 2013 #

Hallo!

Vanaf morgen geven zowel A-Mac als iCentre 10% korting op alle Macbooks, Bij A-Mac is deze ‘direct te besteden aan accesoires naar keuze of een Amac giftcard’.

Is dit ook het geval bij iCentre? Ik vind op hun website namelijk geen actievoorwaarden.

Alvast bedankt!

EDIT : Weet iemand toevallig of de prijsaanpassingen van de Airs morgen al doorgevoerd zullen zijn in de Premium Resellers?

Yassine.A

Yassine.A op 13 februari 2013 #

Oeps klikte perongeluk op Wiki Post?
Hoe verwijder ik die weer?

Wolf_H

Wolf_H op 13 februari 2013 #

De prijswijzigingen van vandaag waren bij iCentre deze middag al doorgevoerd (alleen blijkbaar nog niet online). Bij iCentre krijg je naar mijn weten ook een GiftCard, deze kan je direct uitgeven aan bijvoorbeeld accessoires.

Hanhart

Hanhart op 13 februari 2013 #

Goed nieuws, bedankt!

Hansi2124

Hansi2124 op 14 februari 2013 #

Yassine.A op 13 februari 2013

Oeps klikte perongeluk op Wiki Post?
Hoe verwijder ik die weer?

Even een mod vragen.
Is dus verwijderd. ;-)

INCTRL

INCTRL op 14 februari 2013 #

Bestaat dat nog? Amac?

Hansi2124

Hansi2124 op 14 februari 2013 #

Wil je dat wij dat voor je natrekken op internet?
:roll:

Mono1

Mono1 op 14 februari 2013 #

De aktie prijzen van iCentre zijn hoger dan de gisteren door Apple verlaagde prijzen (behalve de niet Retina Mac Book Pro’s). In de aktievoorwaarden wordt op de site niet gesproken over hoe de korting wordt gegeven, dus zou je er van uit kunnen gaan dat je die korting normaal krijgt. In advertenties wordt in hele kleine lettertjes aangegeven dat de korting met vouchers wordt uitbetaald.

Sullivan

Sullivan op 14 februari 2013 #

INCTRL op 14 februari 2013

Bestaat dat nog? Amac?

Ja hoor: http://www.onemorething.nl/2012/01/amac-grootste-apr-na-overname-ifactors/

INCTRL

INCTRL op 14 februari 2013 #

Hansi2124 op 14 februari 2013

Wil je dat wij dat voor je natrekken op internet?
:roll:

Eh nee.

MEEUW

MEEUW op 14 februari 2013 #

Hanhart op 13 februari 2013

Hallo!

Vanaf morgen geven zowel A-Mac als iCentre 10% korting op alle Macbooks, Bij A-Mac is deze ‘direct te besteden aan accesoires naar keuze of een Amac giftcard’.

Is dit ook het geval bij iCentre? Ik vind op hun website namelijk geen actievoorwaarden.

Alvast bedankt!

EDIT : Weet iemand toevallig of de prijsaanpassingen van de Airs morgen al doorgevoerd zullen zijn in de Premium Resellers?

Waarom bel je icentre niet inplaats van speciaal topic te openen :)?

Hanhart

Hanhart op 14 februari 2013 #

Het was bijna 12 uur ‘s nachts. ;)

Shmoo

Shmoo op 14 februari 2013 #

MEEUW op 14 februari 2013
Hanhart op 13 februari 2013

Hallo!

Alvast bedankt!

Waarom bel je icentre niet inplaats van speciaal topic te openen :)?

Dan kunnen we net zo goed het hele forum opdoeken want 9/10 problemen zijn ook gewoon te Googlen en te vinden op het support forum van Apple.

MEEUW

MEEUW op 14 februari 2013 #

Onzin, niet alle situaties zijn zelfde en niet iedereen kan google.
Maare voor dit soort informatie (speculatie van korting) kan je beter bij de bron zelf zijn lijk me ;).

Over dit topic

Gestart op 13 februari 2013 door Hanhart

Laatste reactie door MEEUW

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen