One More Thing » Community » Forum » Mac Hardware » Laptop » Verzekering MBPr 15 inch! Waar?

Verzekering MBPr 15 inch! Waar?

jonavrc

jonavrc op 13 februari 2013 #

Ik wil een verzekering afsluiten die mijn MBPr 15 inch a 2300 euro volledig dekt tegen val/water/vochtschade.
Waar kan ik dat het beste doen?
Ik kom op internet van alles tegen alleen ik zie nergens garanties dat hij ook tegen val- en/of waterschade gedekt is,
Wie heeft er tips??

NielsDam

NielsDam op 13 februari 2013 #

Ik heb mijn verzekering bij mijn bank ABN Amro afgesloten. Kost rond de 4 euro per maand en alles is verzekerd. Ik weet biet bij welke bank je zit, maar die zal best een gelijkende verzekering aanbieden.

Sanjeev

Sanjeev op 13 februari 2013 #

http://verzekerjeapple.nl

Hier heb ik mijn Mac verzekerd al voor de 2e keer, ik heb er namelijk al een keer gebruik van moeten maken.
Snel met communicatie, het was binnen een week geregeld.

Maar dit moet wel binnen een week van aanschaf van je mac.

MoNdO GeNeRaToR

MoNdO GeNeRaToR op 13 februari 2013 #

Ben je zeker dat dit werkt? Want ik zie bijvoorbeeld staan: “onopzettelijk” laten vallen. Ga dat maar eens bewijzen.

Is er iemand al eens uitbetaald door deze verzekering?

jonavrc

jonavrc op 13 februari 2013 #

Ik moet er trouwens bijzeggen dat de MB al 9 maanden oud is.

Die link die jij geeft gaat voor mij niet op (<15 dgn)

MoNdO GeNeRaToR

MoNdO GeNeRaToR op 13 februari 2013 #

Gewoon niet laten vallen en geen water overheen gooien dan maar?
Nee, ik snap je bezorgdheid wel. Zo’n dure computer zie je liefst niet kapot gaan en daar wil je je tegen indekken. Maar in principe moet je alleen een verzekering nemen op dingen zoals een auto (sowieso verplicht uiteraard) omdat de meeste mensen er niet zonder kunnen vallen en omdat een nieuwe kopen ook niet altijd onmiddellijk kan omdat je dat gewoon niet kan betalen.

S1t1e1f1a1n1

S1t1e1f1a1n1 op 14 februari 2013 #

Ik heb mijn macbook pro gekocht bij Mediamarkt, en die bieden all in verzekeringen aan… Actua Assurantiën heette het geloof ik… Alles is verzekerd, laten vallen, drinken, en ga zo maar door…. Ik weet niet in hoeverre je laptop nieuw moet zijn, maargoed dat kun je altijd nakijken… ik geloof dat ik 300-400 euro kwijt was voor 3 jaar verzekerd… 1 jaar tegen de nieuwwaarde en daarna steeds een bepaald aantal procent minder… Ik heb na 2 maand na aanschaf mijn macbook pro laten vallen (viel uit de hoes) en de reparatie van rond de 800 euro werd netjes betaald… Vervolgens na een ongeluk met op de scooter was er weer iets, dat mocht ik laten repareren maar heb ik uiteindelijk niet laten doen (de toestemming was al wel gegeven door ze) :)  Tevens mijn digitale camera is daar inmiddels verzekerd…

Over dit topic

Gestart op 13 februari 2013 door jonavrc

Laatste reactie door S1t1e1f1a1n1

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen