One More Thing » Community » Forum » Mac Software » OS X » Verwijderde foto's terughalen

Verwijderde foto's terughalen

TomBos

TomBos op 04 februari 2014 #

Ik heb ongeveer een week geleden foto’s gemaakt van een spel en daarna verwijderd omdat ik ze niet nodig had (dacht ik)

Ze zijn gemaakt met Command Shift 3, opgeslagen op desktop, paar dagen later (of dezelfde dag weet niet meer precies) heb ik ze verwijderd.

Hoe kan ik deze het eenvoudigst terughalen. Ik word namelijk beschuldigt van iets in een spel en de screenshots bewijzen mijn onschuld.

Ik ben bereid te betalen voor software om de foto’s terug te halen mocht dit mogelijk zijn.

MacMaccie

MacMaccie op 04 februari 2014 #

Time Machine?

TomBos

TomBos op 04 februari 2014 #

Helaas heb ik timemachine nooit ingeschakeld. Ik denk dat ik dat in de toekomst wel ga doen!

Ik heb nu software gedownload en hij is aan het scannen. Ik update het zodra ik meer weet.

Als iemand suggesties heeft voor software let me know! :)

MacMaccie

MacMaccie op 04 februari 2014 #

Mss heb je hier wat aan ?

http://downloadcentrum.com/hoe-moet-je/een-verwijderd-bestand-terughalen/

Ben benieuwd…

Ps, time machine is ideaal, ik vind t een aanrader… ;-)

hendrik ijzerbroot

hendrik ijzerbroot op 05 februari 2014 #

Het belangrijkste is dat je zo weinig mogelijk iets doet met je Mac want elke handeling vergroot de kans dat het gewiste overschreven wordt door iets anders. Dat betekent dus dat je ook de software die je gaat installeren om het gewiste hopelijk terug te krijgen op een externe schijf moet zetten.

Over dit topic

Gestart op 04 februari 2014 door TomBos

Laatste reactie door hendrik ijzerbroot

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen