One More Thing » Community » Forum » Mac Software » OS X » Update naar 10.6.1 – alle wachtwoorden weg

Update naar 10.6.1 – alle wachtwoorden weg

maccane

maccane op 01 november 2009 #

Uh

Alles draaide perfect tot de update 10.6.1 op m’n macbookpro
Alle wachtwoorden zijn weg en krijg het ook niet meer goed dus email doet het ook niet meer dank je Apple

Ben bang dat alles weer opnieuw op moet
OF iemand een andere makkelijke oplossing

bartje

bartje op 01 november 2009 #

En dan is Apple het schuld zeker :’)

Vinhelper

Vinhelper op 01 november 2009 #

Miljoenen mensen updaten naar 10.6.1, jij bent de enige die problemen heeft…tjsa dan is Apple natuurlijk de schuld.

[size=5:3b1d62a60d]Misschien ligt het aan jouw Mac[/size:3b1d62a60d]?????????

maccane

Nou ja het overkomt mij weer ja trouwens ik ben sinds 2001 apple gebruiker dat kunnen er weinig van jullie zeggen
Wat dat betreft mag je best wel ook beetje kritiek hebben op apple.

Ex windows gebruikers !!

Yaris

Yaris op 01 november 2009 #

Heb je Sleutelhanger-EHBO al gedaan?

casperrrrrrr

casperrrrrrr op 01 november 2009 #

edit

brandrob

brandrob op 01 november 2009 #

Dat is iets waar ik me ook altijd erg aan kan irriteren!

Edit: Niet de kritiek maar het niet gebruiken van de leestekens.

maccane

aha iemand die verstandig antwoord geeft

Zou je mij kunnen uitleggen hoe dat moet EHBO sleutelhanger
Dank alvast

De rest zou ik willen zeggen ga toch  hyvessen

Yaris

Problemen met sleutelhangers oplossen

Als u ervaring hebt met het beheer van computers, kunt u bepaalde problemen met sleutelhangers vaststellen en oplossen met behulp van Sleutelhanger-EHBO.

Met Sleutelhanger-EHBO kunt u het volgende doen:

[*:20dba2f830]Instellingen en bevoegdheden voor sleutelhangers controleren en herstellen.
    [*:20dba2f830]Een sleutelhanger opnieuw instellen (een sleutelhangerverwijzing verwijderen en het sleutelhangerbestand bewaren).
    [*:20dba2f830]Het inlogwachtwoord instellen als wachtwoord van de inlogsleutelhanger.
    [*:20dba2f830]De inlogsleutelhanger instellen als standaardsleutelhanger.
    [*:20dba2f830]Instellen dat de inlogsleutelhanger altijd ontgrendeld blijft.[/list:u:20dba2f830]Sleutelhanger-EHBO gebruiken

[*:20dba2f830]Open Sleutelhangertoegang en kies vervolgens ‘Sleutelhangertoegang’ > ‘Sleutelhanger-EHBO’.
      [*:20dba2f830]Voer uw gebruikersnaam en wachtwoord in.
      [*:20dba2f830]Selecteer ‘Controleer’ en klik op ‘Start’. Eventueel gevonden problemen worden weergegeven.
      [*:20dba2f830]Als er problemen zijn, selecteert u ‘Herstel’ en vervolgens klikt u op ‘Start’.[/list:o:20dba2f830]Als u de instellingen van ‘Sleutelhanger-EHBO’ wilt wijzigen, kiest u ‘Sleutelhangertoegang’ > ‘Voorkeuren’ en vervolgens klikt u op ‘Sleutelhanger-EHBO’.

casperrrrrrr

casperrrrrrr op 01 november 2009 #

edit

Yaris

Goed, dan gaan we nu weer on topic.

Hansi2124

Hansi2124 op 01 november 2009 #

"maccane"

Alle wachtwoorden zijn weg en krijg het ook niet meer goed

"maccane"

Nou ja het overkomt mij weer ja trouwens ik ben sinds 2001 apple gebruiker dat kunnen er weinig van jullie zeggen

Ik sinds 1996 Systeem 7…
      Maar blijkbaar met al die jaren ben je niet wijzer geworden om bij updates/upgrades eerst een backup te maken?
      En heeft Sleutelhanger-EHBO nog wat opgelost? Want het is toch wel zo netjes om hier te reageren als je wat hebt geprobeerd.

mikeynl

mikeynl op 01 november 2009 #

Ben ook benieuwd. Ik update altijd alles zonder enige backup. Dom – ik weet het. Maar ben wel benieuwd naar welke risico’s ik kan lopen.

10.6.1 gaf bij mij overigens geen probleem…..

Over dit topic

Gestart op 01 november 2009 door maccane

Laatste reactie door mikeynl

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
      Log in.

Inloggen