5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Sascha

Twee verschillende versies van iTunes installeren

Beste forumleden,

Daar ik zoveel problemen heb met cd’s importeren met de laatste versies van iTunes, vroeg ik mij af of ik iTunes 9.1 ook gewoon ernaast kan installeren met een nieuwe library? (Ik heb ook twee versies van Toast draaien.)

Gaat mijn Mac dan in conflict komen met iets?

Ik heb reeds iTunes 9.1.1 opnieuw gedownload, maar nog niet durven installeren. Ik weet trouwens niet of dit wel gaat aangezien iTunes met een installer moet geïnstalleerd worden?

Edit 1: Ik heb ondertussen dit gevonden maar vraag mij af of er geen gemakkelijkere manier is?

Edit 2: Ik lees op internet dat ik mijn huidige iTunes compleet kan verwijderen met behulp van dit artikel, en een oudere versie kan installeren. Dit zou ik kunnen doen, maar dit is niet de bedoeling.
    Misschien kan ik OS X 10.6 op een usb-stick installeren en hier een oudere iTunes op installeren en vanuit die usb-stick werken?

Bijdrager
    Hansi2124

Ik denk dat het niet gaat, want je zit met de plst en bibliotheek enzo. Maar ik zeg dit gewoon door logisch te denken hoor….
    Je kan het misschien wel proberen door 1 andere versie op een externe hd de bibliotheek daarnaar te laten verwijzen.

Bijdrager
    Sascha

Ja, het is sowieso de bedoeling dat dit voor een nieuwe library gaat dienen hoor! Dan rip ik mijn cd’s met iTunes versie 9.1.1, en als alle info goed ingevuld is, kopieer ik die nummers naar mijn huidige bibliotheek die draait onder iTunes 9.2.1.

Althans, als dit zomaar zou gaan natuurlijk?

Bijdrager
    Sascha

Ik ben nu bezig met Snow Leopard op een externe HD te installeren om vandaar m’n Mac op te starten en daar een lagere versie van iTunes op te installeren. Dit is misschien drastisch maar volgens mij de meest propere oplossing.

Bijdrager
    Hansi2124

Ja, dat kan ook natuurlijk….

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.