One More Thing » Community » Forum » Mac Hardware » Laptop » Trackpad MacBook Pro

Trackpad MacBook Pro

Gerrico

Gerrico op 13 februari 2013 #

Hallo allemaal,

Ik heb sinds 2 weken een MacBook Pro 13″ (Mid2012). Nou hoor ik sinds vandaag dat de trackpad een beetje los zit. Als ik er op tik (niet klik), komt er al een soort klik-geluid. Dit is niet de klik van de trackpad zelf (heb ik gecontroleerd door de ‘tik’-functie uit te schakelen bij de systeeminstellingen van de trackpad).
Ook als ik de MacBook dichtklap en een beetje heen en weer schud, hoor ik de trackpad lichtjes ‘rammelen’.

Kan ik hiermee even naar de Apple Store gaan, of ben ik nu een pietje precies die wil dat alles perfect in elkaar zit?

Groeten!

jurwis

jurwis op 13 februari 2013 #

Ja, gewoon mee terug gaan!

AppleTim

AppleTim op 13 februari 2013 #

Voor het geld mag je pietje precies zijn :wink:
Maar ik zou zeker even terug gaan!

MartijnH

MartijnH op 14 februari 2013 #

Heel toevallig gisteren precies hetzelfde gehad mijn nieuwe MBA. Het trackpad ‘klikte’ ook als je niets deed. Daarnaast voelde hij ook niet helemaal stevig. Ben even naar een APR geweest en daar vertelde ze me dat het inderdaad niet hoorde. Heb een nieuwe gekregen.

Gerrico

Gerrico op 14 februari 2013 #

Ik ben vandaag ook even geweest. Het probleem is niet verholpen, maar ik heb even op een aantal MacBooks gekeken in de Apple Store zelf en die hebben allemaal precies hetzelfde. Ik denk dus dat het zo hoort.

De Apple-medewerker zei zelf ook dat de MacBook goed in elkaar zit, dus ik ga me er niet meer aan ergeren. :-)  

-Mark-

-Mark- op 14 februari 2013 #

Kan me niet voorstellen dat dit zo hoort. Ik zou me niet laten afwimpelen bij de store. Ga anders eens bij een APR langs, kijken wat zij zeggen.

Gerrico

Gerrico op 15 februari 2013 #

Het is weer erger geworden, dus vandaag nog maar een keer naar de Store en me inderdaad niet zo af laten wimpelen. Ik heb er verdorie heel veel spaargeld aan besteed!

applelover13

applelover13 op 15 februari 2013 #

Zeker doen want een los tracpad hoort helemaal niet!

Over dit topic

Gestart op 13 februari 2013 door Gerrico

Laatste reactie door applelover13

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen