One More Thing » Community » Forum » iOS Software » iOS Apps » TomTom updaten iPhone

TomTom updaten iPhone

GeertR

GeertR op 08 juli 2010 #

Ik probeer al enige tijd om de TomTom app op mijn iPhone 3G te updaten (iOS4) , krijg ik elke keer de melding: “Er is te weinig ruimte vrij om ‘TomTom West-Europa’ te downloaden. Verwijder enkele foto’s of video’s.”

er is nog 4,13GB vrij, dus dat lijkt mij meer dan genoeg?

De applicatie werkte goed todat ik de iPhone update naar iOS4. Nu knalt ie er elke keer uit.

Iemand een suggestie?

iVOO

iVOO op 08 juli 2010 #

Ik heb probleemloos geupdate, ook met een 3G, dus aan de telefoon ligt t niet. Misschien gewoon een keertje herstellen? En dan alles opnieuw installeren.

Dat de “oude” TT niet werkt op iOS4 klopt, dar had ik ook last van, na de update niet meer.

It’s worth it

KarelWillem

KarelWillem op 08 juli 2010 #

Als TomTom zegt dat het niet genoeg is, zal dat niet voor niets zijn toch?

Gewoon even tijdelijk wat meer ruimte vrij maken.

Je klikt gewoon even je muziek en films tijdelijk uit, update TomTom en vult daarna de ruimte weer op door opnieuw te syncen.

Barrix

Barrix op 08 juli 2010 #

Ik heb onlangs hetzelfde debacle gehad met de iPhone 3G 8 GB van mijn vrouw, ik heb toen foto’s en video’s verwijderd maar het wilde maar niet…
Ben toen rigoreus ruimte gaan creeren door een heleboel (onzin)apps eruit te knikkeren.
Dat bleek de oplossing. TomTom heeft veel meer ‘ademruimte’ nodig dan de 1,8G die hij aan schijfruimte vraagt.

GeertR

GeertR op 08 juli 2010 #

Oké, schijnt te werken, hij is aan het updaten, gaat wel ff duren. @ KarelWillem: bedankt alvast!

KingAchille

KingAchille op 08 juli 2010 #

Verplaatst naar het juiste topic

GeertR

GeertR op 08 juli 2010 #

Het werkt! Geweldig!

KarelWillem

KarelWillem op 08 juli 2010 #

Ja, dat heeft inderdaad echt heel veel ruimte nodig.
Maar mooi dat het nu gelukt is. Jij kunt op vakantie!

Over dit topic

Gestart op 08 juli 2010 door GeertR

Laatste reactie door KarelWillem

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen