One More Thing » Community » Forum » iOS Software » iOS Apps » Hoe één enkele app naar andere iPhone overzetten?

Hoe één enkele app naar andere iPhone overzetten?

Grin

Grin op 22 augustus 2010 #

Ik heb van een vriendin een tomtom app gekregen ( als je tomtom koopt mag je hem 5 keer legaal ‘uitdelen’)
Nu heb ik hem op mijn ipod gezet, maar wil ik hem eigenlijk ook op de iphone van mijn vriend zetten.
En volgens mij kan dat ook als ik zijn iphone synchroniseer met mijn itunes, maar dat durf ik niet zo goed.
Gaan dan al zijn apps eraf en komen alleen die van mij erop?
Of kan ik ook allee maar de programma’s synchroniseren?

Hij heeft een pc en ik een mac dus het lijkt mij dat als hij zijn iphone weer aan zijn computer hangt en hem met zijn itunes synchroniseerd, dat die tomtom app weg is.

Is daar een truc voor om toch die tomtom app op zijn iphone te krijgen en dat hij daarna gewoon wel weer zijn iphone op zijn pc kan gebruiken?

bramvdb

bramvdb op 22 augustus 2010 #

Muziek > iTunes > Mobile Applications
Daaruit kan je hem branden op een cd (of op een usb stick) en zo naar zijn computer overbrengen.

iVOO

iVOO op 22 augustus 2010 #

Volgens mij kan wat bramvdb zegt niet, behalve met een jailbreak.

Wat volgens mij wel werkt is op zijn computer in iTunes inloggen onder jouw account. Dan Tomtom downloaden (dat mag als je m al gekocht hebt). Je moet zijn computer wel eerst machtigen geloof ik.

Hier meer info: http://www.mobilecowboys.nl/mobnav/10356

succes

BasiX

BasiX op 22 augustus 2010 #

Waar staat dan dat je hem 5 keer mag uitdelen?

iVOO

iVOO op 22 augustus 2010 #

…en deze link is nog beter

http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips/itunes/betaalde-applicaties-op-meerdere-iphones-installeren/

Trat

Trat op 22 augustus 2010 #

BasiX op 22 augustus 2010

Waar staat dan dat je hem 5 keer mag uitdelen?

Dat staat nergens, omdat dat ook niet mag. Apple heeft een Fairplay DRM systeem, wat inhoudt dat je je gekochte app op 5 andere iOS devices mag installeren. Natuurlijk behoor jij wel de eigenaar te zijn die iOS devices omdat de licentie van de app in kwestie niet overdraagbaar is naar een andere gebruikersnaam (waarmee ik meteen het probleem aangeef waar de TS mee te maken heeft).

bramvdb

bramvdb op 22 augustus 2010 #

iVOO op 22 augustus 2010

Volgens mij kan wat bramvdb zegt niet, behalve met een jailbreak.

Wat ik zeg kan perfect zonder jailbreak, je hebt je iPhone helemaal niet nodig.
Alles wat je op je iPhone hebt staan staat toch op je computer dus je gaat met je computer naar
Muziek > iTunes > Mobile Applications

iDephazer

iDephazer op 22 augustus 2010 #

Dat kopieeren gaat wel, alleen wanneer je hem dan op een andere iPhone probeerd te installeren gaat dat echt niet werken, je krijgt dan een error omdat de app niet op dezelfde account staat. Je kunt hem dan alleen installeren als je iphone is gejailbreakt en appsync of installous geinstalleerd heeft.

iDephazer

iDephazer op 22 augustus 2010 #

En btw, dat is dus ILLEGAAL en hoort niet thuis op dit forum, slotje graag dus

Yaris

Yaris op 22 augustus 2010 #

Inderdaad illegaal, dus slotje.

Over dit topic

Gestart op 22 augustus 2010 door Grin

Laatste reactie door Yaris

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen