One More Thing » Community » Forum » Mac Hardware » Laptop » Toets reparatie mislukt?

Toets reparatie mislukt?

S1t1e1f1a1n1

S1t1e1f1a1n1 op 28 november 2012 #

Ik heb afgelopen maandag een klein  beetje drinken (dubbelfris) over mijn unibody macbook pro toetsenbord heen gegooid… Erg stom.. heb heb schoon gedept, op kop gelegt etc.. Nu is alles wel weer prima, alleen plakte mijn pijltjestoets naar beneden een beetje vast aan de laptop waardoor deze niet zo lekker meer terugkwam na het indrukken. Toen heb ik gekeken hoe ik de toets eruit moest halen… Dat heb ik vervolgens geprobeerd, maar de eerste keer is alles nieuw. Er is niks kapot en voor zover ik kan zien ook niks verbogen. Echter zit de toets toch niet zo mooi vast als alle overige toetsen… Als ik hem opnieuw losklik kan ik zien dat de toets wel goed vast zit op dat witte schanier dingetje…. Dus iemand een idee hoe ik dit oplos of ben ik te lomp geweest? Waar zou ik een nieuwe toets kunnen kopen?

De operatie is overigens wel geslaagd… wattenstaafje is vies, en de toets plakt niet meer :)

Groetjes Stefan

S1t1e1f1a1n1

S1t1e1f1a1n1 op 28 november 2012 #

Ik las op internet een verhaal van een gast die zich afvroeg of het normaal was dat zijn toets zo raar zat na het vervangen(vergelijkbaar met mijn probleem) en bij hem was de oplossing het metalen pinnetje… Problem Solved!!

MoNdO GeNeRaToR

MoNdO GeNeRaToR op 29 november 2012 #

Nu maar hopen dat er geen vocht in je computer is gekomen want dat zou iets minder (dubbel) fris zijn.

Tip: koop zo’n mStand van Rain. Goed voor je nek en er kan geen glas meer over je MBP gaan

http://www.raindesigninc.com/store/index.php

Over dit topic

Gestart op 28 november 2012 door S1t1e1f1a1n1

Laatste reactie door MoNdO GeNeRaToR

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen