One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » iPhone » Telefoonnummers uit iPhone (back-up)

Telefoonnummers uit iPhone (back-up)

thoMacs

thoMacs op 07 juli 2008 #

Hoe kan ik al mijn telefoonnummers back-uppen? Synchroniseren met Outlook of Windows adresboek werkt niet…  :?  

Wie kan mij helpen?
Bedankt!  :D

me.com

me.com op 07 juli 2008 #

Op Mac OS X word hij standaard ook opgeslagen in Adresboek. Raar dat het dan niet op Windows zo werkt.

thoMacs

Bedankt voor je reactie…

Hij gaat wel synchroniseren, maar als ik dan Outlook óf Windows adresboek open, is er niets te vinden (gewoon leeg)  :|

TimN

TimN op 07 juli 2008 #

www.zyb.com misschien iets voor je?
Dit is gratis, en maakt een back-up van je hele adresboek en je sms’jes. Zyb zelf is gratis, alleen als je geen internet abbo hebt zul je wel moeten betalen voor de datakosten.

thoMacs

"TimN"

www.zyb.com misschien iets voor je?
Dit is gratis, en maakt een back-up van je hele adresboek en je sms’jes. Zyb zelf is gratis, alleen als je geen internet abbo hebt zul je wel moeten betalen voor de datakosten.

Dat ziet er goed uit!

Heel erg bedankt voor deze tip!!!  :lol:

TimN

TimN op 07 juli 2008 #

Graag gedaan :)  Ik kwam het tegen op Vodafone.nl. Soms staan daar best leuke site’s tussen zoals ook Tunin.FM, dan kan je internetradio luisteren op je mobiel, ook weer handig als je geen radiofunctie hebt op je mobiel :innocent:

Over dit topic

Gestart op 07 juli 2008 door thoMacs

Laatste reactie door TimN

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen