One More Thing » Community » Forum » Mac Software » MobileMe & iCloud » Synchroniseren in Mobile me blijf ” grijs”

Synchroniseren in Mobile me blijf ” grijs”

Verhulk

Verhulk op 17 juli 2008 #

Er zijn al heel wat synchronisatie bugs te vinden in het forum en ook op de support site van Apple. Helaas heb ik mijn probleem (en de oplossing) nog niet gevonden.

Ik heb versie 10.5.4. Mobile me te vinden in de systeemvoorkeuren. Ik kan gewoon inloggen. Op het moment dat ik inlog is ” syncronisatie gewoon grijs. Als ik er echter op klik wordt ie donkergrijs en is niet meer toegankelijk. In een ander draadje werd als oplossing gegeven om de dotmac.plist file weg te halen. Helaas is deze file niet te vinden en dus (vermoedelijk) ook niet de oplossing. Op de supportsite van apple werd als suggestie gegeven om Isync te stoppen. Maar deze draait volgens mij niet. Wat ik wel zie is bovenin (bij de tijd) het synchronisatie logo (naast de timemachine) met een uitroepteken weergegeven. Helaas is deze ook grijs, maar er is niet op te klikken. geforceerd stoppen werkt ook niet.

Ik heb het vermoeden dat Isync (versie 3.0.2) gewoon niet goed werkt. Als ik via programma’s erop klik krijg ik de melding:

SyncServices: Can’t connect to the sync server: NSPortTimeoutException: [NSPortCoder sendBeforeTime:sendReplyPort:] timed out (238014469.484084 238014469.486399) 1 ((null))

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

dennisvanduyn

dennisvanduyn 6 jaren geleden #

Ik zit met het zelfde probleem.
Erg vervelend want er wordt niks meer gesynchroniseerd met Mobile ME.

Heeft iemand al een oplossing gevonden?

Over dit topic

Gestart op 17 juli 2008 door Verhulk

Laatste reactie door dennisvanduyn

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen