One More Thing » Community » Forum » iOS Software » iOS Apps » Spotify Offline (verwijderen)

Spotify Offline (verwijderen)

Jeroen Ruiter

Jeroen Ruiter op 09 maart 2012 #

Net Spotify in gebruik (alleen op iPhone en niet op de Mac) en merk het volgende.

Ik zoek een album (Birdy) en mak vanuit het album direct een Playlist aan.
Ik schakel de offline functie in en hij download de nummers.

Als ik de Playlist weg gooi merk ik bij gegevensbeheer onder instellingen iPhone dat de gegevens er nog zijn. Hoe kan ik dus het album weer online maken zonder dat de nummers op de iPhone blijven?

Wil niet steeds de hele app weggooien.
Gr. Jeroen

Bento

Bento op 10 maart 2012 #

Moet je niet het album danwel alle songs verwijderen in plaats van de playlist?

Jeroen Ruiter

Jeroen Ruiter op 10 maart 2012 #

Hoe? Op de iPhone zie ik alleen playlists zie je kunt verwijderen. De schuifruimte blijft gevuld en pas als ik de app verwijder er weer installeer heb ik de cache geleegd.

Bento

Bento op 10 maart 2012 #

Sorry, verder kom ik niet. Ik gebruik Spotify zelf zeer zelden. Ik redeneerde dat een afspeellijst een verzameling is van verwijzingen naar songs en dat als je een afspeellijst verwijdert, je alleen de verwijzingen verwijdert en niet de oorspronkelijke bestanden waarnaar wordt verwezen.

Bertrand Serlet

Bertrand Serlet op 10 maart 2012 #

Spotify stopt nummers in een cache-bestand. Het programma verwijdert nummers normaal gesproken zelf uit die cache als je ze een tijdje niet geluisterd hebt. Je kunt, i.t.t. Android, in iOS die specifieke cache niet handmatig leegmaken. Als je ruimte vrij wilt maken, zul je de Spotify app moeten verwijderen en opnieuw installeren.

Op de site van Spotify is een community te vinden waar een hele dicussie gaande is over deze kwestie, maar onze Zweedse vrienden leggen de schuld bij Apple. Het heeft te maken met het gesloten karakter van iOS.

Over dit topic

Gestart op 09 maart 2012 door Jeroen Ruiter

Laatste reactie door Bertrand Serlet

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen