One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Mac Apps (Overige) » Skype start automatisch op

Skype start automatisch op

Pivni Pes

Pivni Pes op 19 maart 2009 #

Skype start automatisch op bij het aanzetten van mijn computer, heel irritant dus.
Ik naar voorkeuren en zoeken naar de mogelijkheid om deze ongein uit te zetten.
Het punt is dat ik dit nergens kan vinden :|
Iemand dit al eens bij de hand gehad?

(ik gebruik Skype versie 2.7)

arne89

arne89 op 19 maart 2009 #

je moet bij systeemvoorkeuren, op accounts klikken en dan op het tabblad “inloggen”, daar moet je skype uit de lijst halen en het is opgelost. Heb exact hetzelfde voor gehad :)
groetjes!

Gryffoer

Gryffoer op 19 maart 2009 #

Of rechterklik (ctrl + klik) op het skype icoontje, en dan open at login afvinken…

Pivni Pes

Pivni Pes op 19 maart 2009 #

"arne89"

je moet bij systeemvoorkeuren, op accounts klikken en dan op het tabblad “inloggen”, daar moet je skype uit de lijst halen en het is opgelost. Heb exact hetzelfde voor gehad :)
groetjes!

Ik had al bij inloggen gekeken, daar stond hij bij met het vinkje uitgevinkt.
Maar dat was niet het vinkje voor aan of uit zetten van automatisch opstarten, maar dit was voor verbergen wel dan niet.
Leker slim van me, bedankt voor de oplossing :wink:

arne89

arne89 op 19 maart 2009 #

Ik had al bij inloggen gekeken, daar stond hij bij met het vinkje uitgevinkt.
Maar dat was niet het vinkje voor aan of uit zetten van automatisch opstarten, maar dit was voor verbergen wel dan niet.
Leker slim van me, bedankt voor de oplossing

Ja, inderdaad, had ik duidelijker moeten zeggen, maar het vinkje zet het automatisch openen van skype niet uit. Hij moet echt effectief verwijderd worden uit de lijst.

Of rechterklik (ctrl + klik) op het skype icoontje, en dan open at login afvinken…

Die manier had ik zelf nog niet ontdekt :d is wel sneller natuurlijk.

Over dit topic

Gestart op 19 maart 2009 door Pivni Pes

Laatste reactie door arne89

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen