One More Thing » Community » Forum » iOS Software » iOS » Selectieve backups van Time Capsule terugzetten

Selectieve backups van Time Capsule terugzetten

Profielfoto van stijnhoofd

stijnhoofd op 19 maart 2017 #

Hallo daar,

na de aanschaf van een nieuwe MacBook kon ik gisteren mijn oude Time Capsule-backup niet volledig terugzetten. Ik heb in eerste instantie niet alles teruggezet, maar zou graag nog wat andere bestanden erbij zetten. Is het mogelijk om delen van mijn Time Capsule er alsnog terug op te zetten?

Profielfoto van McMeller

McMeller op 19 maart 2017 #

Jazeker. Aan de linkerzijde in de Finder wordt je Time Capsule weergegeven. Log hierop in met het wachtwoord.

Op de schijf vindt je een backup-bestand van je vorige Mac. Open deze door er op te dubbelklikken. Dat kan even duren.

Het backup-archief zal nu ook aan de linkerzijde van de Finder verschijnen, waarschijnlijk met de naam Time Machine-reservekopieën. Deze kun je openen en vervolgens handmatig door de backups bladeren. In de submap Latest vindt je de meest recente kopie.

Indien mogelijk raad ik je aan dit via een netwerkkabel te doen en niet met wifi, maar bij de moderne MacBook’s moet je de benodigde adapter daarvoor maar net hebben liggen.

Profielfoto van stijnhoofd

stijnhoofd op 19 maart 2017 #

Dankjewel! Ben er nu mee bezig:)

Over dit topic

Gestart op 19 maart 2017 door stijnhoofd

Laatste reactie door stijnhoofd

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?