One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » iPhone » SD-Kaart in iPhone

SD-Kaart in iPhone

JoeMuller

JoeMuller op 27 maart 2008 #

Welke SD kaart gaat er in de iPhone, en zit er ook een limiet op de opslagruimte van de SDkaarten die er in kunnen?

[size=9:3be2c97955]edit: WOW! Bedankt voor alle vriendelijke reacties mensen! Ik weet in ieder geval dat er geen geheugen kaart in kan, maar had me dat niet anders verteld kunnen worden? :cry:[/size:3be2c97955]

NickSmits

NickSmits op 27 maart 2008 #

Er kunnen toch helemaal geen kaarten in..?

markkeulen

markkeulen op 27 maart 2008 #

meen je dit nou, of is het een grapje.
In de Iphone en jou ipod touch gaan geen externe geheugenkaarten

Mark

KarelWillem

KarelWillem op 27 maart 2008 #

Als je een beetje stevig aandrukt past er misschien wel één in.
Tot 32 Gb moet lukken. Die zijn niet dikker dan de 1 Gb variant.

:wink:  

Jammer alleen dat het niet echt werkt.

bjorngra

bjorngra op 27 maart 2008 #

:roll:

EmuuuH

EmuuuH op 27 maart 2008 #

ik heb een 12 gb sd kaartje in mijn ipod touch..
is heel makkelijk, je trekt de chromen achterkant een beetje los aan de bovenkant, en dan past hij precies achter het zwarte stukje.
niemand eerder ontdekt?

Zakske

Zakske op 27 maart 2008 #

"EmuuuH"

is heel makkelijk, je trekt de chromen achterkant een beetje los aan de bovenkant, en dan past hij precies achter het zwarte stukje.

Pff… amateur! Iedereen weet toch dat de juiste methode is om hem met wat plakband rechts onderaan het scherm te plakken, op die plaats ligt de doorvoersnelheid namelijk een stuk hoger. :?

queenfan

queenfan op 27 maart 2008 #

"Zakske"
"EmuuuH"

Pff… amateur! Iedereen weet toch dat de juiste methode is om hem met wat plakband rechts onderaan het scherm te plakken, op die plaats ligt de doorvoersnelheid namelijk een stuk hoger. :?

Doe jij dat met plakband???, wist dus niet dat dat ook werkte braaide er altijd een schroef in. 8)

moller

moller op 27 maart 2008 #

zie hier eens:

http://www.apple.com/iphone/specs.html

Capacity

* 8GB or 16GB flash drive1

KarelWillem

Ja, het is ook Flash. Mooi. En nu?

moller

moller op 27 maart 2008 #

weet ie het ff

Zakske

Zakske op 27 maart 2008 #

"queenfan"

Doe jij dat met plakband???, wist dus niet dat dat ook werkte braaide er altijd een schroef in. 8)

Kan ook, maar dan verlies je je garantie… vandaar.

fuen

fuen op 27 maart 2008 #

Tip: als je zo’n vraag stelt, ga dan vooral geen iPhone uit amerika halen.

Niks tegen jou, maar ik heb daar zo’n hekel aan. Meestal zijn dat mensen die gewoon het nieuwste en het duurste moeten hebben, en er vervolgens niks mee kunnen – buiten een beetje bellen. :|

jobz

jobz op 27 maart 2008 #

iPod Touch (for sale).

vanwege nieuwe iPhone met SD opties? :P

QuikCyborg

QuikCyborg op 27 maart 2008 #

Geef die jongen nou ff normaal antwoord.

Er gaat een Mini-SD kaartje in. En er is niet egt een limiet, behalve dan dat je er 2 kaartjes in kan doen.  :wink:
En je kan die Mini-SD kaart in het vakje van je Sim-kaart doen.

jobz

jobz op 27 maart 2008 #

"QuikCyborg"

Er gaat een Mini-SD kaartje in.

Ben je serieus?

Verwarring

Verwarring op 27 maart 2008 #

Nou durft die jongen niet meer te reageren…

:P

KarelWillem

"jobz"
"QuikCyborg"

Er gaat een Mini-SD kaartje in.

Ben je serieus?

Ja, tuurijk is hij serieus.
Dit is toch een heel serieus draadje?

juriaan22

juriaan22 op 27 maart 2008 #

WOW!!!!

wat lopen jullie hopeloos achter.

1ste iphone was alleen intern geheugen
2de was SD
3de was Mini SD

Maar nu is er de 4de generatie. Micro SD. Passen er 4 van max 8GB in dat zilvere tray-tja aan de bovenkant.
Deze kan je er uit krijgen door je iphone 30cm boven het beton te houden en dan los laten. Enne niet bang zijn,
ze zijn er voor gemaakt.

gr juriaan

Joid

Joid op 27 maart 2008 #

Een menukaart, wegenkaart en ansichtkaart krijg je er ook wel in hoor.

Moet je alleen wat harder duwen.

JoeMuller

JoeMuller op 28 maart 2008 #

Ik was er toch echt van overtuigd dat er een sd-kaart in kon :roll:. Mijn fout, ik stel wel vaker domme vragen :cry:  

Snap alleen de reacties van de mensen hier niet, iemand stelt één keer een domme vraag, en men doet alsof diegene retarded is. Beetje jammere reacties mensen.

Niks tegen jou, maar ik heb daar zo’n hekel aan. Meestal zijn dat mensen die gewoon het nieuwste en het duurste moeten hebben, en er vervolgens niks mee kunnen – buiten een beetje bellen.

Toch wel een beetje iets tegen mij, je suggereert dat ik een iPhone koop omdat het het nieuwste en het duurste is. Ik koop een iPhone omdat ik een groot fan van Apple ben, sinds ik mijn Macbook 2 jaar geleden heb gekocht. Ik gebruik mijn Macbook voor fotobewerking en dergelijken. Ik lees dagelijks al het nieuws wat er te vinden is over Apple, omdat het mij interesseert. Dus ga niet suggereren dat ik de iPhone heb gekocht omdat ik het nieuwste en duurste wil. (Al heb je gelijk dat ie nieuw en duur is). Oh, en niets tegen jouw, ik houd alleen niet van mensen die generaliseren, op welke manier dan ook.

Nogmaals, erg jammer hoe mensen reageren op 1 vraag die niet al te snugger is (moet ik toegeven).

junjur

junjur op 28 maart 2008 #

"JoeMuller"

Toch wel een beetje iets tegen mij, je suggereert dat ik een iPhone koop omdat het het nieuwste en het duurste is. Ik koop een iPhone omdat ik een groot fan van Apple ben, sinds ik mijn Macbook 2 jaar geleden heb gekocht. Ik gebruik mijn Macbook voor fotobewerking en dergelijken. Ik lees dagelijks al het nieuws wat er te vinden is over Apple, omdat het mij interesseert. Dus ga niet suggereren dat ik de iPhone heb gekocht omdat ik het nieuwste en duurste wil. (Al heb je gelijk dat ie nieuw en duur is). Oh, en niets tegen jouw, ik houd alleen niet van mensen die generaliseren, op welke manier dan ook.

Nogmaals, erg jammer hoe mensen reageren op 1 vraag die niet al te snugger is (moet ik toegeven).

Lijkt me sterk dat je dit niet wist als je dagelijks al het nieuws al 2 jaar lang volgt over Apple. Ik vind dat als je totaal niet weet wat een iPhone kan, dat je dan ook niet zo’n ding moet willen hebben. Weet je toevallig al hoe je ‘m hackt?

HerQ

HerQ op 28 maart 2008 #

Misschien komt het door de iPhone SDK, waarbij SDK niet staat voor SD-Kaart maar voor Software Developer Kit  :o

JoeMuller

"HerQ"

Misschien komt het door de iPhone SDK, waarbij SDK niet staat voor SD-Kaart maar voor Software Developer Kit  :o

:|  

Wel origineel  8)

JoeMuller

"junjur"

Lijkt me sterk dat je dit niet wist als je dagelijks al het nieuws al 2 jaar lang volgt over Apple. Ik vind dat als je totaal niet weet wat een iPhone kan, dat je dan ook niet zo’n ding moet willen hebben. Weet je toevallig al hoe je ‘m hackt?

Ik weet precies wat ie kan, was er gewoon van overtuigd dat er ook een kaartje in kon, dat betekend niet dat totaal ik niet weet wat het apparaat kan! :roll:

Toevallig weet ik al hoe je hem hackt.. :?  Toevallig wist ik niet dat er geen SD-kaart in kon.. :?

KarelWillem

KarelWillem op 28 maart 2008 #

Trek het je niet aan joh.

We zijn met z’n allen hier nogal eens een beetje melig en moeten dan zo nodig bijdehante opmerkingen gaan maken.  :wink:  

Nou ja, je weet nu dat het niet kan i.i.g.
Het maakt de iPhone er niet minder mooi natuurlijk!

Petje

Petje op 28 maart 2008 #

Apple geeft geen ruimte voor het plaatsen van extern geheugen in iPod’s en iPhones.
Er zijn al vele discussies waarom wel en waarom niet, maar het is nu eenmaal zo.
Wat wel een voordeel is van vast geheugen is dat het apparaat zo klein af plak als mogelijk is kan worden gemaakt, en je hebt geen last van overal klepjes en flapjes die het apparaat ontsieren.

KarelWillem

KarelWillem op 28 maart 2008 #

Ik denk dat de reden dat Apple geen SD-kaarten laat gebruiken véél simpeler is.

Hoeveel mensen verkopen direct hun iPod als er een model met meer GB’s op de markt komt?
Juist…

JoeMuller

JoeMuller op 29 maart 2008 #

Ik heb hem nu naast me liggen, en heb net m’n eerste smsje gestuurd, ben dolgelukkig :innocent:

Heb geprobeerd een miniSD in het vakje van de Simkaart te duwen, maar t wil niet echt :oops:

iSponge

iSponge op 29 maart 2008 #

"JoeMuller"

Ik heb hem nu naast me liggen, en heb net m’n eerste smsje gestuurd, ben dolgelukkig :innocent:

Heb geprobeerd een miniSD in het vakje van de Simkaart te duwen, maar t wil niet echt :oops:

Harder duwen ;)

Ach iedereen maakt wel es foutjes of steld domme vragen.. maar.. life goes on!

Over dit topic

Gestart op 27 maart 2008 door JoeMuller

Laatste reactie door dabbeljoe

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen