30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)
  • Q:
    Bijdrager
    JWVD

[Safari Extension] OMT Pack – avatars verbergen, community link

Nadat ik dit topic van MichMich zag ben ik zelf gelijk aan de slag gegaan met het maken van extensies.:razz: Heb bij deze dus een extensie gemaakt die de avatars in de forumoverzichten van OMT verbergen, zoals gevraagd door velen. Grappig is dat de extensie zelf me maar 3 lijnen code kostte.:grin:

Download hier (rechtermuisknop -> bewaar gekoppeld bestand …)

Enjoy! :sarcastic:

————–

Bij deze een nieuwe versie van m’n extensie.:cool:
    Deze zorgt ervoor dat de avatars in de forumoverzichten verborgen worden en dat de link ‘Community’ in de header verwijst naar ‘alle forums’. Het verschil tussen de extensie van mij en PascalW is dat mijne de HTML code van deze pagina aanpast om het doel van de link aan te passen terwijl Pascal’s extensie je doorstuurt wanneer je naar onemorething.nl/community gaat. Dankzij mijn extensie kan je dus nog wel naar de oude overzichten. Hiervoor vind je een knopje in het uitgebreide menu.

De oude extensie update zichzelf helaas niet (de nieuwe zal dat wel doen). Je moet hem dus even opnieuw downloaden.

Download hier (versie 1.0) (rechtermuisknop -> doel opslaan als …)
    Download sourcecode

Zoals je ziet kan je ook de sourcecode downloaden, hierdoor kan iemand die er meer verstand/tijd van heeft eventuele gebreken oplossen zoals het aan/uitzetten van modificaties. :sarcastic:

Enjoy!

Bijdrager
    Wiki Post

De download-link blijft steeds maar enige tijd aan een stuk geldig. Vanwege zeer weinig interesse graag een PM sturen naar SunKeeper als je de extensie wilt hebben. Dank.

Bekende bugs:
    * Op de homepage staan in plaats van avatars pijltjes. Toen ik deze weghaalde gingen ook de icoontjes van het slotje/wikipost weg, misschien dat iemand hiernaar kan kijken?

Bijdrager
    Moretti

Blijft mooi dit, iedereen die zelf initiatief toont en aan de slag gaat!

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Geweldig die Safari Extentions!

Bijdrager
    Japsuh

Wow, bedankt! Dit is supergoed! Eindelijk weer overzicht!

Nu nog één extensie: dat ik meteen op het forumoverzicht kom als ik op community klik, dan is OMT bijna perfect.

Bijdrager
    Yggdrasil

Dankje!

Bijdrager
    casperrrrrrr

Super! Ook nog een mogelijkheid dat de avatars op de voorpagina worden verborgen?

Bijdrager
    JWVD
    Japsuh op 20 juni 2010

Wow, bedankt! Dit is supergoed! Eindelijk weer overzicht!
    Nu nog één extensie: dat ik meteen op het forumoverzicht kom als ik op community klik, dan is OMT bijna perfect.

Ben ik al mee bezig.:grin:

casperrrrrrr op 20 juni 2010

Super! Ook nog een mogelijkheid dat de avatars op de voorpagina worden verborgen?

Heb ik geprobeerd, maar dat bugde volgens mij een beetje. Ik zal zo even kijken of het lukt.

Bijdrager
    Lexis

Misschien moeten jij en Michmich even een super OMT extensie maken…

Bijdrager
    Melle

zalig ding.

die onozel avatars weg.

Bijdrager
    inawt

Fijn, hier wachtte ik al op.

Bijdrager
    inawt
    MichMich op 20 juni 2010

De extensiemanager van apple biedt de mogelijkheid om instellingen per extensie te doen.

Misschien is het handig om zoiets te maken waarbij je kan instellen op welke pagina wel en op welke pagina je geen avatars wilt zien.

Bijdrager
    PascalW

Leuk idee. Heb zelf even een extensie in elkaar gezet die de avatars verbergt en die je automatisch naar het forum doorstuurt op het moment dat je op “community” klikt in de navigatiebalk.

http://p-development.nl/files/OMT-Forum.safariextz.tgz

Disclaimer: snel in elkaar gezet, eventueel zou ik nog wat opties instelbaar kunnen maken. (wel/geen redirect naar forum, wel/geen avatars verbergen etc)

Moderator
    Night

Aangezien het hier kennelijk een optie betreft die door velen graag gezien is, maak ik hier even een sticky van:)

Bijdrager
    Hansi2124
    Japsuh op 20 juni 2010

Maak er dan een bookmark van.

Bijdrager
    Japsuh

Dat verhelpt niet het probleem dat ik niet naar het forumoverzicht wordt gestuurd als ik op community druk. Het is een vreemde, omslachtige oplossing.

@PascalW: morgen probeer ik jouw extensie!

Bijdrager
    Yggdrasil

@ PascalW:
    Bedankt, werkt perfect!

Bijdrager
    Dagaloni

Te geniaal!:lol:

Bijdrager
    casperrrrrrr

Is het mogelijk om jullie extensies met die van MichMich te combineren en tevens alle avatars op het forum uit te schakelen?

Bijdrager
    Dagaloni

Alle? Hoezo alle?

Bijdrager
    casperrrrrrr

Omdat ik er helemaal niets mee heb.

Bijdrager
    JWVD

Bij deze een nieuwe versie, check de headpost.:cool:

Bijdrager
    inawt

Als er meerdere functies aan 1 extensie worden toegevoegd zou ik toch graag zien dat je kan kiezen wat je wel en niet wilt.

Bijdrager
    Japsuh

@JWVD: geweldig hoor! Het werkt bijna perfect. Ik heb één klein bugje gevonden: als ik een reactie wil plaatsen op een nieuwsbericht, springen alle menuutjes (met bewerk, citeer, profiel etc.) open van elke gebruiker op de betreffende pagina.

Verder helemaal top!!

Bijdrager
    JWVD
    Japsuh op 21 juni 2010

@JWVD: geweldig hoor! Het werkt bijna perfect. Ik heb één klein bugje gevonden: als ik een reactie wil plaatsen op een nieuwsbericht, springen alle menuutjes (met bewerk, citeer, profiel etc.) open van elke gebruiker op de betreffende pagina.
    Verder helemaal top!!

Bedankt:cool:
    Helaas zijn de openspringende menuutjes volgens mij een bug van de extensie van MichMich…

inawt op 21 juni 2010

Als er meerdere functies aan 1 extensie worden toegevoegd zou ik toch graag zien dat je kan kiezen wat je wel en niet wilt.

Daar ga ik nog maar eens naar kijken. Het wou eerst niet echt lukken namelijk. Ik wil ze eventueel ook wel los beschikbaar maken…

Bijdrager
    Japsuh

@JWVD: oh oké, dan ga ik hem dat wel even melden.

Bijdrager
    Bor

Check dit ook even over icoontjes voor in het instellingenpaneel:

http://safariextensions.tumblr.com/post/681115511/post-setting-an-extensions-icon-06-09-10

Bijdrager
    mvip

De link naar de extensie werkt nietmeer, kan iemand een hem re-uploaden?

Bijdrager
    casperrrrrrr
    Bijdrager
    mvip

thnx, werkt goed!

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.