One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » iPad » rechts klikken met de ipad

rechts klikken met de ipad

kontol besar

kontol besar 2 jaren geleden #

Hoi allemaal
mijn vraag zal vast wel eerder zijn gesteld maar ik kan het nergens terug vulden hier en daar dus bij deze mijn vraag.
voor mijn werk moet ik een online agenda gebruiken, hiervoor heb ik zo’n lomp acer apparaat gekregen. nu wil ik liever m’n ipad gaan gebruiken, echter voor sommige acties moet ik de rechter muisknop gebruiken. ik ben nu echter steeds meer gaan twijfelen dat dit ook kan met de ipad.
Kan iemand mij hierover uitsluitsel geven?

Bij voorbaat dank voor de aandacht en eventuele antwoorden

Afroman

Afroman 2 jaren geleden #

Je vinger langer op een icoon ingedrukt houden.

BasiX

BasiX 2 jaren geleden #

@Afroman, het gaat hier niet om het homescreen. ;)

@kontol besar: Nee, dat kan niet op de iPad. Weet je zeker dat de website alleen werkt met rechtsklikken?

nebilem

nebilem 2 jaren geleden #

jawel gewoon je vinger op icoon ingedrukt houden.

BasiX

BasiX 2 jaren geleden #

Wat heeft iedereen het toch over een icoon vasthouden?! Daar gaat het helemaal niet over.

stavos

stavos 2 jaren geleden #

Er zit wel een kern van waarheid in. Je vinger vasthouden op bijvoorbeeld een afbeelding in Safari geeft een aantal opties die je normaal met de rechtermuisknop kunt benaderen. En dat geldt voor meer situaties in iOS.

kontol besar

kontol besar 2 jaren geleden #

Hoi allen,

Als ik een afspraak in de agenda  ingedrukt houd  verkleurt deze even en verder gebeurt er dan niks. Er verschijnt geen schermpje met keuze mogelijkheden. Laat ik mijn vinger los dan verschijnt wel de achterliggende details van de aangeklikte afspraak. Oftewel datgene gebeurt er als ik de afspraak met de linkerknop aanklikt. Wil ik de desbetreffende afspraak echter verwijderen (wat dus onder het menu van de rechtermuisknop zit, dan is dit dus niet mogelijk)

Martin55

Martin55 2 jaren geleden #

@kontol-besar,
Als je een item in agenda ingedrukt houd, kan je deze zo naar een andere dag slepen.
Klik je kort op dit item dan verkrijg je een dialoogbox met rechtsboven “wijzig”.
Klik je op wijzig dan kan je dit item verwijderen door de inhoud van de volgende dialoogbox naar boven te scrollen, de optie verwijder staat net iets buiten beeld.

stavos

stavos 2 jaren geleden #

@kontol – ik denk dat je nog maar half door hebt wat er met een iPad mogelijk is. Heel veel mensen kunnen je hier prima uitleggen hoe het een en ander werkt, maar ik denk dat je er veel meer aan hebt om een keer echt met een iPad te spelen en daarbij je vragen te stellen. Dat kan heel goed bijvoorbeeld bij verkooppunten, maar wellicht hebben vrienden/familie in je omgeving wel een iPad waar je terecht kunt voor een demonstratie.
Als je ziet hoe je met een iPad kunt werken, snap je veel beter wat voor jou persoonlijk de mogelijkheden zijn. Gezien je verhaal hier denk ik dat je prima terecht kunt in de iOS omgeving met datgene wat jij wilt. Maar daarvoor moet je eerst een goed beeld krijgen van het apparaat en de manier waarop je ermee kunt werken.

Over dit topic

Gestart 2 jaren geleden door kontol besar

Laatste reactie door stavos

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen