rare fout in plex

Johnny Walker

Johnny Walker op 10 maart 2010 #

Sinds enkele dagen krijg ik in plex een foutmelding “error while opening file” als ik uitzending gemist (met de uitzendinggemist bundle) probeer af te spelen.
mijn vrouw wordt er erg humeurig van, het zoeken op de diverse fora hebben nog niet geleid tot een oplossing.
weet iemand een oplossing zodat plex wel kan afspelen, dan is de vrouw ook weer blij?!

hokkie

hokkie op 10 maart 2010 #

Heb ik ook wel eens bij recentere programma’s, inderdaad wel vreemd. Als je een programma van één of ouder selecteert zal hij het wel doen.

Als dit ook niet helpt, moet je even in de appstore naar updates zoeken of je bundle opnieuw installeren.

Hoop dat je hier iets aan hebt.

soulutions

soulutions op 10 maart 2010 #

Stel je vraag anders bij Plex op het eigen forum. Heb ik ook gedaan met een specifiek en gerelateerd probleem en er zijn daar bijzonder behulpzame mensen met zinnige oplossingen… succes!

Johnny Walker

bedankt voor de snelle reacties.  ik heb nu van alles geprobeerd

bundle heb ik opnieuw geïnstalleerd werkte niet
clean install gedaan op een andere mac werkte niet
flip4mac update gedaan werkte niet
perian update gedaan werkte niet
flash update gedaan werkte niet

het is sinds kort dat de uitzendinggemist bundle voor nl 1,2,3 deze fout geeft. de SBS en RTL bundle werkt probleemloos.

JJmac

JJmac op 10 maart 2010 #

Ik heb de plugin van Silverlight uit de bibliotheek internet plugins-ins gehaald dat was voor mij de boos doender.

Johnny Walker

"JJmac"

Ik heb de plugin van Silverlight uit de bibliotheek internet plugins-ins gehaald dat was voor mij de boos doender.

Heb ik zojuist geprobeerd maar helaas geen resultaat, nog steeds ” error while opening file”

Ik post de vraag ook nog even op het plex nl forum, maar daar is het erg rustig met antwoorden :cry:

Over dit topic

Gestart op 10 maart 2010 door Johnny Walker

Laatste reactie door Johnny Walker

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen